De ziua ta...

    Voalul răsăritului desfăşoară mângâietor peste cerul albastru al zilei o lumină specială. Visele s-au reîntors pe tărâmul lor, iar conturul lunii aproape că nu se mai observă.
   Astăzi voi dansa alături de soare la fereastra ta, purtând în mâini un buchet de săruturi în care am presărat lacrimi de fericire. Ţi-l ofer şi scriu cu el iubirea ce-ţi port, pentru că, azi este ziua ta, iubite!
Deschide-ţi braţele şi primeşte razele sufletului meu! Ţi le dăruiesc! Nu le număra, ele sunt egale cu numărul anilor ce-i prinzi în cununa vieţii tale. Le-am stropit cu stele de dor din cupola cerului inimii mele şi le-am botezat în culoarea ochilor tăi limpezi. Închide-i, simte-mă, astăzi voi fi a ta, voi aşeza fluturi din mătasea buzelor mele roşii peste trupul tău! Astăzi îţi voi îmbrăca visele cu cele mai strălucitoare acoperăminte ale tandreţii, voi atinge abisul dorinţelor tale cu respiraţia mea!
   De ziua ta, iubite, voi măsura timpul în clipe ce curg arse de patimi, în flori albe culese de pe aripi de îngeri, în speranţele ce le adun din perdeaua fanteziilor!
   De ziua ta, oglindă fermecată îţi voi face viaţa şi orice dorinţă vei înfăşura în inimă, ţi-o voi împlini cu o vrajă. Azi degetele mele mânuiesc bagheta magicienilor şi pot înfăptui miracole.
  Mă îmbrac în veşmântul iubirii şi dansez cu tine valsul vieţii în doi, cu atâta pasiune încât îţi voi arăta nemărginirea. Cu pleoapele închise, vei citi cuvintele te iubesc scrise adânc în sufletul meu. Şi nu ne vom pierde-n şoapte, vom lăsa simţurile să atingă mantia parfumată a fericirii. Nu, nu îţi voi da drumul la mână... îţi voi ascunde printre degete cristalul dorului meu, iar mâinile noastre împreunate îl vor şlefui după atâta aşteptare...
   Din versul gândului meu, în tăcere, va curge poemul tainic al dragostei de tine.
   La mulţi ani, iubite! Îţi mulţumesc că exişti în viaţa mea şi-mi cânţi sublim pe arcuşul viorii inimii tale muzica pe care îmi înşir colierul iubirii.
   Astăzi, de ziua ta... primeşte cadoul acesta... despachetează... vezi... e chiar sufletul meu!
Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.