O clipă de recunoştinţă


          Omului Marian Covache

Azi strâng în mâini o clipă de recunoştinţă
Şi ţi-o închin prin cânt cu sufletul plecat,
O rupe din mătasea vieţii a mea fiinţă,
E clipă sfântă ce-o doresc de neuitat!

Din stele tu m-ai învăţat să iau speranţa,
Şi pe umerii nopţii tâmpla să îmi ţin,
Când simt că mă încearcă viaţa
Să lupt iar umbrelor să nu mă-nclin.


A învăţat cum să ia vieţii un trofeu
Prin tine palida mea frunte,
Când a trecut sfioasă, de pasul cel greu,
Întâiul, pe al sorţii abrupt munte.

Ades, paşi temători ce mă-ntorceau din cale,
În ceaţa deasă a pustiului i-ai risipit,
Mi-ai reaprins în suflet visele reale,
Cu braţe de înger drumul mi-ai mărginit.

Vreau să îţi dăruiesc un buchet de cuvinte
Culese din a inimii dantelă,
Ca să rămână-n veac aducere aminte,
Sub a  recunoştinţei aleasă umbrelă.
Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.