Tabloul şcolii mele


 

    Adesea înmoi pensula în acuarela inimii şi trasez imagini pe pânza imensă a vieţii. Le schiţez peste acea parte în care desenez tabloul şcolii în care învăţ, locul de unde culeg cele mai fine picături de înţelepciune.
 Câteodată folosesc doar culori vii, pentru că mă simt fericită şi mă refer la zilele în care note de zece se aşează voioase în carnetul meu de elev. Alteori, folosesc tonuri mai blânde, pentru că... recunosc, am şi zile în care nota maximă mă ocoleşte şi asta pentru că mă las purtată câteodată pe aripile jocului şi închid în sertăraşul  amânărilor problemele de matematică.
  Colorez  în această perioadă încăperile sufletului cu mult zâmbet. Cu surâsul acela special, ce mi-l aşează pe chip doar viaţa de şcolar, magia acestei perioade plină de elan, visare şi ştrengărie.
   Îmi place să mă ascund printre adierile calde din curtea şcolii mele, mă las adesea copleşită de farmecul ei şi-aş vrea chiar, să pot opri clipa în loc... ca să mă răsfăţ sub razele sale, iar timpul să nu mă poată atinge.

                                                                          Vîju Ionela Georgiana, clasa a Va
                                                                            Şcoala Generală Movila Miresii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.