Uneori, ochii noştri, par două lentile zgâriate...


   Zilele  trecute, căutând prin Biblioteca prăfuită a lui Roberto, mă aşteptam să găsesc acel obişnuit... praf. Din păcate, ochii mei, doritori de-a vedea ceva ,,învechit”, ,,prăfuit”, au fost dezamăgiţi. Pentru că... acolo, în Bibliotecă, este ascuns praful simţurilor, al gândurilor, al trăirilor magice, după care adesea tânjim...
   Mulţumesc, Roberto, că am ocazia să aflu noutăţile din literatură, prin recenziile realizate de tine, mulţumesc pentru sfaturile de bun augur pe care le regăsesc tot la tine în Bibliotecă, de concursurile pe care le iniţiezi pentru a distruge monotonia care ne cuprinde adesea şi, mai mult decât atât, mulţumim că ne permiţi să adunăm acel ,,praf de aur”, atât de rar, de pe rafturile bibliotecii din inima ta.
   Mă înclin înaintea sufletului tău minunat!Ai toată consideraţia mea!Cornelia.


http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/


http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/2012/03/biblioteca-si-concursul.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.