Cum aş putea?


Cum aş putea, să nu-ţi cer să mă ierţi,
Când zilnic eu te răstignesc pe cruce?
Şi Te rănesc mereu, Tu, însă, mă iubeşti
Chiar de mă lepăd, de numele Tău, la grea răscruce.


Cum aş putea, să nu te simt mereu,
Prin îngerul ce mă veghează pas de pas?
De pe mânia oarbă-mi ridici vălul greu
Şi scâncetul durerii, mi-l vindeci cu-al Tău glas.

Cum aş putea, când ghearele ispitei
A sufletului goliciune îmi arată,
Să nu observ cum inimii  firave
Îi este bine, căci de Tine-i apărată?

Cum aş putea, să nu îngenunchez
Înaintea Ta, o, Preabunule Iisuse ?
Căci Tu eşti umărul de care mă rezem,
Eşti podul  către cer, unde paşii mă vor conduce.

Cornelia Vîju

5 comentarii:

  1. Anonim a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Cum aş putea?":

    esti curajoasa? publica-ti poezelele pe portalul agonia.ro
    ..................................................................
    cine vine aici vine sa rada, zau
    esti penibila, fatuca!!!!
    ai publicat carti? .....................nu ti-e jena, de unde atata tupeu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, stimate anonim! Şi gestul tău, ascuns sub perdeaua anonimatului, îmi arată cât de curajos eşti tu....Iisus spunea: "Cine este fãrã de pãcat, sã arunce primul piatra". Observ că te consideri primul...
      Mă plec înaintea ta....nu te obligă nimeni să faci popas pe blogul meu, dacă ai constatat că nu mă ridic la înălţimea ta. Caută prin cărţile de psihologie şi descoperă cine sunt cei care se tem să-şi asume faptele. Eu, aşa mică cum mă consideri tu, iată că am curaj să-mi semnez gândurile şi să mi le asum. Lumea e atât de MARE, te asigur că avem cu toţii loc în ea. Numai bine şi, totuşi, mulţumesc că m-ai citit! E un punct de vedere pe care îl respect, chiar dacă nu te cunosc.

      Ștergere
  2. Cornelia, ii acorzi prea multa atentie unui nimeni fara nume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandesc eu sa fac o mica precizare :-?
      Nu cumva acel nimeni fara nume acorda prea multa atentiei, scriitoarei?

      Ștergere

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.