Singurul păcat



Din marea de păcate ce le-am făcut în viaţă,
doar unul nu regret - şi n-am s-o fac nicicum-
aroma lui îmi curge prin inima semeaţă,
stropi de fericire adun pe-al vieţii drum.


Cu el am strâns comori de suflet, sub luna plină
şi stele de pe cer, în colbul lor m-au nins;
mi-a arătat menirea pe-a lumii grea colină
şi-n şoapta sa divină cu sete m-a prins.

Mi-a mângâiat adesea a timpului măsură,
la braţul său muzele s-au ascuns mereu,
sub vraja sa, lin, mi-am scris a vieţii partitură
şi tot prin el am să mă-nalţ la Dumnezeu.

Am înflorit din clipa sa, magice miresme
şi mi-am umplut pântecul de-al său mir,
îl adun din ale inimii-nalte catapetesme,
mi-e păcatul  iubirii, al vieţii delir.

Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.