Buzele tale



B
uzele tale
sunt clepsidra cuvintelor de iubire,
ce strecoară pasiuni mistuitoare,
stropite cu-a dorului licoare,
şi-ncarcă cupele fericirii
când îţi sorb preaplinul inimii.



Buzele tale
ating cu moliciunea lor,
ţărmul dragostei mele
şi şterg cu săruturi
urma parfumată a trupului meu
îmbrăcat în sclipirea stelelor din noapte.

Buzele tale
muşcă cu voluptate
gândurile mele frământate de vântul
ce-mi leagănă sufletul înroşit de dorinţă.

Buzele tale
sunt izvorul prin care
curge energia vieţii
şi-o beau cu atâta sete,
încât mă tem câteodată
să nu te golesc!

Buzele tale
sunt miracolul destinului meu,
val de emoţii
cu care însemnez clipele
când deschid porţile veşniciei...

Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.