Dormi!


Dormi! că-n vis cobor la tine
Şi te port în lumea mea,
Dormi! şi nu vei şti de mine,
Căci în noapte te-oi fura.

Dormi! te-oi rezema de stele
Şi-n lună te-oi oglindi,
În mătasea şoaptei mele,
Sânul tău voi înveli.

Dormi! eu îţi recit poeme,
Fiindcă ţie ţi le-am scris,
Voind dorurile  mele,
Să le-arunc în larg de-abis.

Dormi! şi de m-or prinde zorii,
Că-n iubirea mea te-alint,
Lin deschide-ţi ochiul dulce,
Cu lumină de argint.

Dormi! şi raza fericirii,
Pe obrazul tău o frâng
Noaptea,-n vraja adormirii
Când în braţe  eu te strâng.

Cornelia Vîju

4 comentarii:

  1. Aceasta poezie are un corespondent dramatic in existenta mea, ma simt de parca ceva tainic m-ar fi dezvaluit cunosterii tale, inca de pe cand erai numai tacere si slava pentru mine, Cornelia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc!Iarăşi mă puneţi în dificultate. Poezia este scrisă aseară, e prima formă, s-ar putea să mai suporte corecturi până la publicare. După cum am mărturisit, scriu aşa cum simt într-un anumit moment. Îmi amintesc de o persoană, pe care o stimez enorm, că spunea, la lansarea primului meu volum de poezie: ,,Cornelia este un vulcan care erupe, scrie o poezie a momentului, ca o ardere interioară, este o lavă ce trebuie să erupă", chiar dacă nu am reprodus mot-a-mot, oricum, asta era esenţa caracterizării versurilor mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am pus chiar acum link la "Dormi !" pe AMIN la postarea "Primavara", sper sa nu te superi.

    RăspundețiȘtergere

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.