Sub ploaia petalelor albe....



    Deşi a trebuit să fiu astăzi la serviciu, recunosc că m-am bucurat de florile Floriilor. Aceasta, pentru că, în spaţiul unde eu îmi desfăşor activitatea, sunt câţiva pomi înfloriţi, ale căror flori  mi-au răscolit simţurile şi mi-au încărcat, nu doar umerii, ci şi covorul inimii cu albe petale. Şi m-au făcut să-mi reamintesc o poezie, scrisă mai demult, în acelaşi anotimp, sub acelaşi vânt primăvăratic ce s-a jucat cu petalele florilor de cais şi prun. Şi-mi amintesc, că tot petalele albe m-au făcut să mă îndrăgostesc de cel ce, cu mâinile umede de emoţie, îmi aduna petalele florilor de corcoduş din păr. Iar eu, recunosc, am fost dezamăgită când a terminat de adunat. Chiar dacă, în gând, chemam permanent vântul să-mi aşeze altele...
  Frumoasă retrăire! Cu toate că soarele nu a fost atât de generos afară, lumina din florile nostalgiei clipelor îndrăgostirii mele, mi-a strecurat aroma sărbătorii Floriilor...
   Aşadar, am muşcat cu poftă din carnea amintirilor astăzi şi, mi-am promis, să nu mă descalţ niciodată de taina visării, fiindcă mă încarcă de atâta frumos!

Cornelia Vîju, 8 aprilie 2012



Albe petale

Vântul scutură floarea prunilor înfloriţi,
şi-ţi cerne albe petale în păr.
Desprind cu îmbrăţişarea mea
floarea din sufletul tău,
şi-o ascund
în buzunarul clipelor netrăite încă.
Continuă să te ningă
cu petale pe umeri,
o pală de vânt.
Iar eu, pe fiecare,
îţi picur magic sărut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.