Invitaţie la... necitirea blogului meu....


   În urmă cu două luni, prietenul meu, Roberto, mi-a sugerat să-mi fac blog, pe motiv că e... în trend. Am acceptat propunerea sa, cu condiţia de a-mi administra blogul, el având destulă experienţă în domeniul virtual. În noua calitate a sa, ,,consilier de imagine”, cum îmi place să-l tachinez, a considerat de bun augur să facă o invitaţie mai multor bloggeri, anticipând că în felul acesta, ne-am putea citi reciproc, scrierile.
  Aşadar, subliniez încă o dată, invitaţia celui de-al doilea administrator al acestui blog, (primul fiind eu, desigur) a fost una decentă, nicidecum agresivă.
  Curios lucru că, unii din cei invitaţi, sub umbrela anonimatului (Oare, de ce se tem dacă se consideră atât de inteligenţi? Oare, de ce se pretează să facă o analiză anonimă dacă se cred atât de ,,capabili”?) au dat o nuanţă negativă acestei iniţiative a lui Roberto şi mi-au trimis comentarii cum că: ,, Geniul lor, nerecunoscut probabil de semeni, a fost lezat tocmai de invitaţia de a-mi citi blogul.”
   Şi iată ce-mi cugetă gândul, dintr-o dată: ,,Doamne! pământul pe care ne-ai trimis să-l stăpânim este imens, au loc toţi oamenii în el, fiecare poate urca nu doar la cer, ci şi dincolo de el, din toate punctele de vedere.”
   Sigur, nu putem fi toţi geniali că, vorba cuiva, n-ar avea cine să ne mai tragă ciubotele....
  Persoanelor a căror privire le-a fost ,,rănită” de scrierile mele, le cer respectuos scuze, pentru că am făcut gestul neinspirat de a le invita pe blog, nu pentru că, calitatea postărilor nu ar fi bună, ci pentru că, ele nu meritau o aşa ,,onoare”.
  Domnilor anonimi: Caius, Lorenabr şi alţii ( toţi care mi-aţi trimis comentarii răutăcioase) vouă vă este adresat acest material. Iar pregătirea mea profesională nu priveşte pe nimeni, deschideţi întâi dosarul propriei pregătiri, analizaţi-vă, criticaţi-vă şi nu vă mai consumaţi energia să aruncaţi cu noroi în semeni, sau, şi mai mult, să vă pese cine e cel care a aşternut un rând ...
  Probabil lipsa de încredere în propria valoare vă dă ,,tupeul” să răniţi pe alţii. Păcat! Chiar vă recomand o carieră de critici literari, dacă asta vă doriţi. Şi, promit, după ce veţi face dovada acestor aptitudini, vă voi ruga, poate, să-mi faceţi o analiză a ceea ce scriu eu acum, la vârsta maturităţii, şi nu a scrierilor mele de la 20-25 de ani, pe care mi-am permis să le şi public. Nu analiză literară v-am invitat eu să-mi faceţi, cu toată stima! Aceea mi-au făcut-o cei îndreptăţiţi, cu o pregătire temeinică, şi probabil, sunt oameni cărora ,,domniile voastre”, nu sunt demne să le pună la îndoială cuvântul.
  Stimabili domni, lezaţi în orgoliul scriitoricesc de scrierile mele, vă rog, invitaţia era să mă citiţi dacă vă face plăcere! Dacă, de la primul material nu v-am captat atenţia, de ce aţi revenit? Cu tot respectul, vă invit atât în numele meu, cât şi al lui Roberto, să nu mai faceţi popas pe pagina Corneliei Vîju, dacă vă tulbură atât de mult!

Şi... n-ar strica să mai învăţăm şi de la alţii...

Nimic nu e mai rău decât prostia agresivă. Johann Wolfgang von Goethe
Un prost care nu spune nici un cuvânt nu se deosebeşte de un savant care tace. Moliere
Cu cât e mai mică mintea cu atât mai mare e îngâmfarea. Aesop
Trebuie utilizat veninul proştilor în medicina, cel de cobra e rudimentar. Vasile Ghica
Proşti deştepţi întâlneşti la tot pasul. Proşti inteligenţi nu s-au pomenit.
aforism de Theodor Codreanu din revista "Ateneu", "Fragmente" (octombrie 1985)
Oamenii se nasc neînvăţaţi, nu proşti; ei devin proşti prin învăţătură. citat din Bertrand Russell



Bârna
"Bârna-n ochi" de la strămoşii noştri',
O ştim şi-n ochi ni se repede;
Deştepţi, ori suntem încă proşti,
Depinde din ce unghi se vede.




Cornelia Vîju, 28 aprilie 2012

2 comentarii:

  1. io nu ma pot opri sa vin, ma distrezi, mor de ras, zau!!!
    am citit fooooarte atent, deci n-ai studii, hi, hi, da te chinuie talentu, saraca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca pe tine te amuza cand pe altii ii chinuie talentul!
      Pana la urma stiti de ce dati dovada toti ?
      De imaturitate.
      Trebuie sa mentionez ca eu astfel de persoane nu am invitat si nu o sa invit niciodata sa citeasca bloguri personale, pentru ca ei nu pot intelege ce inseamna PERSONAL.
      Iar Stefy, urmarind blogul tau, imi dau seama ce fel de om (fals) esti! Ca vorba aia Asa blog-asa om!

      Eu va invit pe toti sa plecati asa cum veniti, daca nu aveti bunul simt de a da dovada de oameni normali.
      O zi magica tuturor, Roberto!

      Ștergere

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.