Chemarea


În cântul clopotelor mă cheamă veşnicia,
Să mă preschimbe-n piatră la umbra unei cruci,
Să îmi sfârşească astăzi din suflet agonia,
Sub un mormânt la care flori albe să-mi aduci.




Şi în ropot lung de umbre, în mantia-i de plumb
Grăbită - parcă -  moartea în pas neobosit
Îmi smulge braţul iute şi al meu suspin prelung,
De otrava-i neagră se lasă  acoperit.

O clipă neîncepută din fugă se opreşte,
Prin foşnetul de frunze al unui vechi gorun
Iar ochiul ei timid deodată îmi vorbeşte
Şi îmi cere să mă lupt: morţii să mă opun!

Dar ceasul cel din urmă îşi scrie a sa vrere,
Din cartea vieţii şterge-un nume de opt slove,
Ce l-am purtat în viaţă şi-n adâncă tăcere
M-aşează-n umbra morţii pe-un tărâm de tinove.

Cornelia Vîju


4 comentarii:

  1. E primavara, priveste cerul senin, poate observi clipa astrala cand sosesc randunelele, si scrie ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poezia este scrisă mai demult, când chiar am avut această trăire... Mulţumesc de popas şi sfat, cu siguranţă îl voi urma, mai ales că primăvara e unul din anotimpurile mele preferate, când mă reîndrăgostesc de tot şi toate...

      Ștergere
  2. Imi place blogul, imi plac poeziile...au un impact emotional puternic...cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Maria!Îţi mulţumesc că mă citeşti şi mă bucur că rezonăm pe aceleaşi unde....Cu mare drag, aştept comentariile şi sugestiile tale.

      Ștergere

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.