,, Putem noi ca oameni să citim gândurile?”





  Sâmbătă, 12 mai 2012,  la Târgul Nepoţi pentru bunici, desfăşurat la Brăila, m-am oprit la standul Colegiului Naţional Ghe. Munteanu Murgoci unde, mi-a atras atenţia, elevul Florin Bardaş, care şi-a etalat talentul de ,,a citi, influenţa şi ghici viitorul”.
  Recunosc că iniţial am fost sceptică, privind calităţile tânărului de a citi gândurile oamenilor, însă, după ce m-am lăsat supusă experimentului său... mi-am schimbat opţiunea faţă de astfel de calcule...astrale.
 Oare, de unde să ştie tânărul că numărul la care mă gândisem era ziua de naştere a fetiţei mele, iar numele pe care l-am vizualizat mental era al soţului? Hm! Chiar dacă la final mi-a mărturisit că el mi-ar fi sugerat aceste gânduri... parcă tot nu-mi vine să cred că le-a ghicit.
  Coincidenţa ar fi fost prea mare, aşa că... m-am convins că, uneori, chiar nu putem controla anumite lucruri...

Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.