În lumea poeziei eminesciene


      Atât de frumos au sunat versurile eminesciene în rostirea plină de candoare a elevilor clasei I-A, în cadrul activității dedicate aniversării zilei de naștere a Poetului Nepereche!














Micu Ionela Raluca și Bașnău Ionuț Valentin au recitat:

Ce-ți doresc eu ție, dulce Românie?
,,Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie, 

Tara mea de glorii, tara mea de dor?
Bratele nervoase, arma de tarie, 
La trecutu-ti mare, mare viitor!
Fiarba vinu-n cupe, spumege pocalul, 
Daca fiii-ti mindri aste le nutresc;
Caci ramine stinca, desi moare valul, 
Dulce Romanie, asta ti-o doresc. ..”
































Ionuț Alexandru Măcrineanu și Nicoleta Pîrvu, au recitat: ,,La steaua”...

,,La steaua care-a rasarit
E-o cale-atât de lunga,
Ca mii de ani i-au trebuit
Luminii sa ne-ajunga.

Poate de mult s-a stins în drum
În departari albastre,
Iar raza ei abia acum
Luci vederii noastre, …”






Juravlea Denisa Georgiana și Boboc Cosmin Ionuț: O, rămâi!

"O ramii, ramii la mine,
Te iubesc atât de mult!
Ale tale doruri toate
Numai eu stiu se l-ascult;

In al umbrei intuneric
Te asaman unui print,
Ce se uit-adânc în ape
Cu ochi negri si cuminti; …”




Neagu Florin și Orzan Ionuț Andrei: Dorința

,,Vino-n codru la izvorul
Care tremura pe prund,
Unde prispa cea de brazde
Crengi plecate o ascund.



Si în bratele-mi intinse
Sã alergi, pe piept sã-mi cazi,
Sã-ti desprind din crestet valul,
Sã-l ridic de pe obraz….”







Și iată cum am mai încheiat o activitate frumoasă, coordonați de d-na învățătoare Cornelia Vîju...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.