Sunt fericită...

 

Sunt fericită că în a mea viață

Din toate am cules câte un pic,

Că-n fiecare zi eu am primit povață

Și din noian de piedici am vrut să mă ridic.

 

Sunt fericită astăzi că-n nopțile cu stele

Hălăduiam pe căi cerești cu tine,

Când îmi spuneai că, de după perdele

De nori, știi să citești destine.

 

Sunt fericită că ochii mi-au văzut

Cât de sublim se poate trăi viața,

Iar toate visurile în care am crezut

În lumină mi-au înveșmântat fața.

 

Sunt fericită și deschis o spun,

Că am trăit atâția ani cu tine

Și chiar și veșniciei mă supun,

De-ar fi să ne ia-n clipa care vine.

 

Sunt fericită fiindcă am găsit,

Zeci de comori în lumea asta mare,

M-am ridicat când poate părăsit

De toți am fost, dar nu și de-al tău soare.

 

Sunt fericită, iată-mă-s, chiar eu

Ființa aceea dulce și-alintată,

Ce dragă ți-a fost ție tot mereu

Și pentru care-ai zis că mori odată... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.