Unitatea de învățământ: Școala
Gimnazială Movila Miresii
Data : 14.04.2017
Clasa: a III -a A
Disciplina: Limba și literatura română
Aria curriculară: Limbă și
comunicare
Propunător:
Unitatea de
învăţare: Cum
gândesc? Ce simt? Cum mă comport?
Subiectul lecției: Textul narativ - formularea ideilor principale; Text suport:Dărnicie, după Mircea Sântimbreanu
Tipul lecţiei: consolidare și sistematizare a cunoștințelor
Competenţe specifice :
1.1. Extragerea unor informaţii de detaliu dintr-un text informativ sau
literar accesibil
3.2. Formularea unui răspuns emoţional faţă de textul literar citit
Obiective operaţionale:
Cognitive:
O1 -să citească textul
corect, expresiv, fluent și conștient ;
O2- să formuleze
întrebări / răspunsuri referitoare la
conţinutul textului;
O 3- să povestească
oral conținutul textului;
O4- să extragă ideile
principale/ de detaliu potrivit
succesiunii momentelor din text;
O5- să indice ordinea
în care s-au petrecut întâmplările din text;
O6- să își exprime
părerea față de atitudinea personajelor din text;
Psihomotrice:
O7 – să aibă o poziţie corespunzătoare în bancă pe parcursul
activității;
Afective:
O8- să
manifeste interes față de activitate;