Legea atracţiei universale - 1

Ceea ce mi s-a confirmat în ultimul timp, a fost faptul că atunci când am un gând negativ, o temere, repede îşi intră în rol ,,Legea atracţiei". Să mă explic:
- Mă tem să nu am vreo cădere de tensiune electrică pentru că... studiez pe o platformă şi nu e bine să ţi se închidă calculatorul brusc, căci ... Hop!... chiar se întâmplă!
- Ajung la mecanic cu o problemă la maşină şi observ undeva, pe tabla maşinii lui, o denivelare  pe care mi-o explică ( explicaţie ce mi s-a părut glumă): ,,-E de la o nucă ce a căzut pe maşină, de curând!", că uite cum, zilele trecute îmi pică şi mie pe capotă o nucă ...mare şi, după cum era de aşteptat, îmi lasă urme...fir-ar!

- Intru cu viteză în curbă, pe gheaţă, mă cuprinde gândul că m-aş putea răsturna şi...hop! deja sunt în şanţ!
- Încalţ o pereche de sandale pe care nu le-am mai folosit de câţiva ani, mă bate gândul că mi se poate rupe tocul că şi...îmi alunecă piciorul, calc rău şi mi se dezlipeşte toată talpa! Fir-ar! Şi uite cum sunt nevoită să rog o colegă să-mi cumpere o pereche de papuci....ca să pot ieşi din clădire şi să ajung la maşină...şi îi primesc de culoare mov....şi sunt şi din plastic....aşa că merg pe stradă în costum  elegant dar cu papuci.... de plastic. N-a fost chiar aşa rău, căci am atras câteva priviri  ale sexului opus. Ups! Dar nu-mi priveau chipul, ci încălţările.
   Şi multe exemple asemănătoare mă tot urmăresc în ultimul timp, încât mă întreb:
 ,,- Oare, de ce gândurile negative se împlinesc aşa repede, faţă de cele pozitive care au nevoie de ani, ca să se fructifice?"
Într-o postare viitoare voi exemplifica şi câteva gânduri pozitive care s-au materializat în dorinţe împlinite.

Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.