Căci plânsul meu cu tine se sfârşeşte



Eu plâng şi-aştept să-mi auzi plânsul
Şi din înalturi să cobori,
În ochii tăi să-mi văd alintul
Când mă cuprinzi de subsuori.

Eu plâng cu lacrimă amară,
De doruri arsă neîncetat
Şi-aş vrea să mă opresc deseară,
Când te-oi vedea-n al meu cerdac.

Încet păşi-vei printre lacrimi
Să nu-ţi frângi glezna de podea,
Căci în odaia mea de patimi,
Covor de doruri va cădea.


Eu te cuprind cu mâini rebele
Şi-am să te strâng, să nu regreţi,
Te-adulmec lin cu simţurile mele
Să te supui, te rog, să nu mă cerţi!

Căci plânsul meu cu tine se sfârşeşte
De vei cădea din dulcele meu vis,
Satanice simţiri trupul îmi răscoleşte
Şi şoapte de iubire ce-n mine ai aprins...

Cornelia Vîju


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.