Data:
Clasa: a III-a
Unitatea
de învăţământ:
Propunător:
Aria curriculară: Matematică şi
ştiinţe ale naturii
Disciplina: Ştiinţe ale naturii
Unitatea de învăţare:
Transformări în natură
Subiectul lecţiei: Soarele şi
Pământul
Tipul lecţiei: predare- învăţare
Obiective de referinţă:
1.3 - să comunice în forme diverse observaţii şi
comparaţii asupra corpurilor studiate şi asupra experimentelor realizate
2.4. - să aplice observaţia ca demers al
cunoaşterii de tip ştiinţific
Obiective operaţionale:
Cognitive:
O.1-să descrie în enunţuri simple mişcările
Pământului (de rotaţie şi de revoluţie);
O2 – să precizeze procesul de succesiune a
zilelor şi a nopţilor;
O.3 -să explice formarea anotimpurilor ca
efect al mişcării Pământului;
O.4.- să specifice importanţa Soarelui pentru
planeta Pământ;
Motrice:
O.5.- să păstreze o
poziţie corectă în bancă pe parcursul desfăşurării activităţii
Afective:
O.6.- să manifeste interes pentru
transformările din lumea înconjurătoare