Unitatea
de învățământ: 
Data: 25.01.2017
Clasa: a IV-a 
Propunător : 
Aria curriculara: Matematica si Stiinte ale naturii
Disciplina: Matematica
Unitatea de învăţare:  Rezolvare de probleme
Subiectul lecției: Probleme care
se rezolvă prin operaţiile aritmetice cunoscute; metoda reprezentării grafice (probleme de sumă și diferență) 
Tipul lectiei: consolidare și sistematizare a
cunoștințelor  
Competenţe specifice
2.4. Efectuarea de adunări şi scăderi de numere
naturale în concentrul 0 - 1 000 000 sau cu numere fracţionare 
2.5. Efectuarea de înmulţiri de numere în
concentrul 0 - 1 000 000 când factorii au cel mult trei cifre şi de împărţiri
la numere de o cifră sau două cifre 
Obiective operationale:
La sfarsitul activității elevii vor ști :
Cognitive:
  O1 - să utilizeze metoda reprezentării
grafice în rezolvarea unor probleme date;
 O2 - să urmeze paşii de rezolvare a
unei probleme;
O3  - să folosească un limbaj
matematic adecvat în situațiile date de învățare;
O4-să efectueze mintal operații de înmulțire /
împărțire utilizând terminologia matematică;
O5- să compună o problemă după o reprezentare grafică;
Psiho-motrice
O6 – să adopte o poziţie corectă în bancă pe tot
parcursul orei;
Afective
 O7 – să
manifeste  interes pentru rezolvarea
sarcinilor pe parcursul lecţiei;










