Unitatea de învățământ:
Data:
Propunător:
Clasa: Pregătitoare
Aria curriculară: Om și societate
Disciplina: Dezvoltare personală
Unitatea de învaţare : ,,Ce îmi place?”
Subiectul activităţii: Fiinţe
şi obiecte preferate – caracteristicile acestora
Tipul de activitate: consolidare și sistematizare a
cunoștințelor
Forma de realizare: activitate integrată
Discipline integrate: DP, CLR, MEM, MM, AVAP
Competenţe specifice vizate:
DP:
2.3. Explorarea caracteristicilor fiinţelor şi obiectelor preferate şi a interacţiunii simple cu acestea;
3.3. Identificarea hobby-urilor,
jocurilor şi activităţilor preferate;
CLR:
1.1. Identificarea semnificaţiei unui mesaj scurt, pe teme familiare, rostit clar şi rar;
1.2. Identificarea unor informaţii variate dintr-un mesaj scurt, rostit clar şi rar;
MEM:
1.1. Recunoaşterea şi scrierea numerelor în concentrul 0-31;
3.1. Descrierea unor fenomene/procese/ structuri repetitive simple din
mediul apropiat, în scopul identificării unor regularităţi;
AVAP:
1.1. Sesizarea semnificaţiei unui mesaj vizual simplu, exprimat prin desen/ pictură/ modelaj/ colaj/
film/ desen animat, care reflectă un context familiar;
2.2. Exprimarea ideilor şi trăirilor personale, în aplicaţii simple, specifice artelor vizuale;
MM:
2.1. Cântarea în colectiv, asociind mişcarea sugerată de text;
3.1. Manifestarea liberă, adecvată, pe muzică,
apelând la diverse forme de exprimare;
Obiective operationale:
Cognitive:
O1- să identifice numele fetiței din text ;
O2- să intuiască obiectele și ființele
preferate de fetiță ;
O3- să dea exemple de obiecte și ființe preferate
din viața lor;
O4- să coloreze obiectele preferate fetiței;
Afective:
O5- să participe cu interes la
activitate;
Psiho-motorii:
O6- să aibă o poziție adecvată în bancă pe
parcursul activității;
O7- să execute mișcările sugerate de cântec;