Petru Dugulescu

Şiroaie de sânge


Şiroaie de sânge îţi curg pe obraz,
Şi-n ochii Tăi lacrimi s-ascund;
Sub lemnul durerii Tu luneci şi cazi,
Iar spinii în carne-Ţi pătrund.

Adâncă-i durerea ce-n suflet o strângi!
Urcuşul Golgotei e greu.
Iar cel pentru care Tu suferi şi plângi,
Iisuse, Iisuse sunt eu.


Sub ploaia cumplită a pumnilor grei,
Te rogi pentru cei ce Te bat:
"Părinte, ai milă de duşmanii mei,
Şi iartă-i, ei nu ştiu ce fac!"

Tu om al durerii, de toţi părăsit,
Pe cruce Te stingi luminând.
A morţii putere prin moarte-ai zdrobit,
În lume speranţa-aducând.

Iisuse, la Tine mă-ntorc azi căit,
Şi ştiu ca Tu n-o să mă cerţi,
Eu, omul cel josnic ce-atunci Te-am lovit,
Plângând azi, Te rog, să mă ierţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.