Scrisoare către Moş Crăciun....

         Dragă Moşule!

   Am fost cuminte anul acesta, după cum ai aflat şi tu de la ajutoarele tale, Spiriduşii,  care ne urmăresc pe parcursul anului.. Nu am supărat pe nimeni (alţii m-au supărat pe mine!), nu mi-am lovit prin cuvinte semenii, mi-am îndeplinit cu responsabilitate îndatoririle de mamă, de serviciu  şi pe cele de studentă.
   Dar, cineva s-a supărat rău pe mine, din moment ce într-o dimineaţă, mai exact acum 3 dimineţi, când am vrut să deschid laptopul, acesta  a refuzat să se mai deschidă. De ce s-o fi supărat? Îl iubeam aşa mult! Petreceam ore întregi alături de el, îl protejam când îl foloseam. Ştii, cred că vrea să mă pedepsească cumva, căci anul trecut, tot în preajma sărbătorilor de iarnă, mai exact în ziua de Ajun, l-am scăpat din greşeală şi i-am spart display-ul. Mi-am cerut iertare, am plâns toată acea zi pe lângă el de necaz, dar totul revenise la normal după ce l-am dus la un centru şi l-am  reparat. Dar acum? Acum nu l-am supărat cu nimic! Toată munca mea este acolo, este salvată în memoria lui şi mă tem să nu o mai pot recupera. Curios lucru este că s-a supărat pe mine şi se revoltă împotriva mea nedeschizându-se, tocmai acum ,când aveam mai mare nevoie de el. Îi promisesem că , chiar dacă-mi voi cumpăra alt laptop într-o zi, la el nu voi renunţa niciodată deoarece îmi era drag. Hei, o mie de vorbe, nu mai valorează nimic acum!
  Dacă-mi vei înţelege supărarea Moşule, şi-mi vei aduce un cadou, să ştii că-ţi voi fi recunoscătoare dacă-mi vei aduce un laptop, tot marca Dell , că am preferinţă la ele. Nu-l vreau pe cel mai performant, ci ...să-mi fie util în activităţile mele. Şi, cum mie îmi place să scriu, imaginează-ţi cât îmi lipseşte!
   În speranţa că vei trece să-mi vizitezi blogul şi vei citi acest mesaj, te voi aştepta cu nerăbdare.


                      Cu gratitudine, Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.