Unitatea de învățământ: Școala Gimnazială Mihu Dragomir Brăila
Data: 29.11.2019
Clasa: I –B
Propunător: Vîju Ionela Georgiana
Aria curriculară: Matematica
și știinte
Disciplina: Matematică
și explorarea mediului
Unitatea de
învățare: Adunarea/ scăderea
numerelor naturale în concentrul 0-100, fără trecere peste ordin
Subiectul lectiei: Adunarea și scăderea numerelor naturale de la 0 la 100, fără
trecere peste ordin/ Rolul structurilor de bază la plante
Tipul lecţiei: consolidare
și sistematizare de cunoștințe
Discipline integrate: CLR, AVAP;
Competențe specifice:
Matematică
și explorarea mediului
1.4. Efectuarea de adunări şi scăderi, mental şi în
scris, în concentrul 0-100, recurgând frecvent la
numărare
3.1. Rezolvarea de probleme prin observarea unor
regularităţi din mediul apropiat
5.2. Rezolvarea de probleme simple în care intervin
operaţii de adunare sau scădere în
concentrul 0-100, cu sprijin în obiecte, imagini sau reprezentări schematice
Comunicare
în limba română
1.1.
Identificarea semnificaţiei unui mesaj oral, pe teme accesibile, rostit cu
claritate
1.4.
Exprimarea interesului pentru receptarea de mesaje orale, în contexte de
comunicare
cunoscute
Arte
vizuale și abilități practice
1.1.
Sesizarea elementelor de detaliu ale unui mesaj vizual simplu, exprimat
printr-o varietate de forme artistice
2.1.
Identificarea unor caracteristici/ proprietăţi ale materialelor întâlnite în
mediul cunoscut
Obiective
operaţionale:
O1 – să efectueze corect operaţii de adunare şi
scădere în concentrul 0 – 100, fără trecere peste ordin;
O2 – să utilizeze
terminologia specifică operaţiilor de adunare şi scădere;.
O3 – să rezolve corect probleme, aplicând
operaţii de adunare şi scădere;
O4 – să identifice rolul și părțile
unei plante;
O5- să găsească în careu numele plantelor, indicându-le prin colorare;
Afective:
O6
– să participe activ la oră;
Psihomotrice:
O7–
să îmbine corespunzător imaginile cu părțile unei plante, lipindu-le în fișă;