Facebook-ul, o modalitate de a comunica permanent unii cu alţii...


   Îmi amintesc că, în urmă cu mai bine de un an, nu ştiam prea multe despre acest modul social. Însă, într-o dimineaţă, ascultând pe un post de radio, o emisiune matinală, una din întrebările prezentatorului din acea zi, suna cam aşa: ,, - Mai există cineva în ţara asta care  nu are un cont facebook?” Hm! Eu, mi-am zis în gând....
  Şi iată cum, după acest moment, am decis să intru şi eu în această ,,mare de prieteni”.
  Deşi nu atribuiam mult timp navigării pe această reţea de socializare, trebuie să recunosc că la scurt timp am descoperit beneficiile sale. Am regăsit câţiva  prieteni plecaţi din ţară, despre care nu mai ştiam nimic de mult, am reuşit să comunic cu oameni deosebiţi, să fac schimb de impresii şi de idei, să aflu despre realizările profesionale ale celorlalţi şi să mă bucur alături de ei; să ofer o floare şi o urare frumoasă de ziua unei persoane, şi astfel, să strecor un strop de bucurie în colţişorul fermecat al sufletului cuiva... Să fiu invitată la evenimente, să aflu imediat cam ce se mai întâmplă prin lumea aceasta, să-mi readuc în prim-planul gândurilor vorbe de duh ale marilor înţelepţi, cuvinte care mă determinau, uneori,  să mă opresc o clipă din activitatea mea şi să observ că... uitam să-mi trăiesc viaţa şi, fără să-mi dau seama, mă lăsam trăită de ea.
  Am câştigat mulţi prieteni valoroşi pe care am simţit că Universul mi i-a trimis în momentul potrivit, tocmai prin intermediul acestui site, dar am şi pierdut oameni la care ţineam enorm, tot prin acest mijloc, căci din postările pe care le făceau, am surprins trăsături negative ale personalităţii lor, ştiut fiind că acţiunile cuiva sunt un indiciu valoros al propriului lor caracter. Şi... mi-a fost mult mai simplu să fac o selecţie între oamenii din jurul meu, să aleg grâul de neghină, cum se spune.

  Ceea ce m-a încântat foarte mult a fost când am descoperit că primarul localităţii mele, Dumitru Panţuru,  este un edil modern, care s-a pliat pe această modalitate de a comunica cu locuitorii comunei Movila Miresii, că ştie să răspundă unei provocări, că ştie să simtă versurile unui cântec, că apreciază muzica bună alături de concetăţenii săi. Şi, este mare lucru să reuşeşti, dincolo de respectul impus de funcţia de primar, să-l obţii şi pe acela de OM, care - de ce să nu recunoaştem?-  este din ce în ce mai greu de găsit.
  Vă mulţumim, domnule primar Dumitru Panţuru, că aţi ales să comunicaţi cu noi şi prin intermediul acestei reţele de socializare, că nu vă sfiiţi să ne adresaţi o urare sau o pildă în fiecare zi, că ne faceţi permanent să simţim că sunteţi în mijlocul nostru, fiind omul potrivit, la locul potrivit şi că multe din promisiunile pe care ni le-aţi făcut înainte de a ajunge în fotoliul de primar şi-au găsit împlinirea.
   Nu vă sfiiţi să rămâneţi în continuare acea perlă strălucitoare pe care, noi, movilenii, am descoperit-o cu ani în urmă, şi permiteţi-ne să vă stimăm şi preţuim pentru calitatea faptelor dumneavoastră.

Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.