Cel din urma vis

         
conform Wikipedia, enciclopedia liberă

Veronica Micle
Veronica Micle - Foto01.jpg
Naștere22 aprilie 1850
Năsăud
Deces3 august 1889 (39 ani)
Văratec
Profesie
NaționalitateRomana
Activitatea literară
Mișcare/curent literarRomantism
Specie literarăPoetic
Note



Veronica Micle, n. Câmpeanu a fost o poetă română. A publicat poezii, nuvele și traduceri în revistele vremii și un volum de poezii. E cunoscută publicului larg în special datorită iubirii care a legat-o de Mihai Eminescu.

de Veronica Micle

O visul meu cel mai slavit, 
Frumos si cel din urma,
Asa cum dulce te-ai ivit
Te stinge si te curma.

Caci e demult de când am pus
Inimii mele paza,
Si-i mult mai mult de când i-am spus
Iubirii sa nu creaza.



Si prea târziu sa mai aprind
Azi dragostei faclie,
Si-n mintea mea sa mai cuprind
O dulce nebunie.

Destul c-o clipa l-am iubit,
Si-o clipa i-am dus dorul,
Te stinge vis cum te-ai ivit
Stingându-mi si amorul.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.