De ce ar trebui să te transformi într-o victimă?

 
Atunci când ieşi dintr-o relaţie care nu-ţi mai aducea nici o satisfacţie şi-n care te simţeai permanent singur?
  M-am tot întrebat, de ce persoanele din jurul meu, suferă atât de mult, când văd cum doi oameni aleg să-şi  separe drumul vieţii....
  Oare, unde scrie că atunci când doi oameni divorţează, trebuie să se sfâşie, să-şi scoată ochii sau, şi mai rău, să se insulte verbal? Hm! E multă prostie în lumea asta, dar când se cumulează cu răutatea şi limitarea psihică, combinaţia e bestială, trebuie să recunosc!
  Şi, spre deliciul unora din cercul cunoscuţilor mei, o să continui să râd, să muncesc şi să-mi menţin permanent busola sufletului în echilibru! Poate aşa, voi reuşi să micşorez numărul acelor vampiri energetici din spaţiul meu existenţial, recunosc, o zonă de ţară, ce se hrănesc cu replici de genul: ,, să cadă! că deja i-am săpat groapa, de ce nu o vede?!"
  Şi poate că, neîndeplinindu-li-se dorinţa,  vor avea curajul să pună punctul pe ,,i" în propriile vieţi...


Citeam undeva, pe un blog, următoarele cuvinte şi pentru că mi s-au părut reale, iată, mi-am permis să le inserez aici... dar nu înainte de a-i mulţumi autorului...

,,Se spune că atunci când eşti pe drumul tău, adică pe drumul cel bun, eşti fericit, şi chiar dacă drumul este greu, găseşti energia necesară să faci faţă tuturor provocărilor. Şi, se mai spune – în continuare, că atunci când eşti nefericit, înseamnă fie că faci un mare ocol până la făgaşul destinului tău, fie te-ai rătăcit pentru totdeauna în labirintul lumii."

  Şi, citind, am realizat câtă lume din jurul meu e nefericită, pe câte chipuri nu am mai zărit eu un surâs? şi câte feţe încruntate nu ne întâmpină adesea, atunci când intrăm în diferite instituţii, unde energia negativă face ravagii în fiecare zi... pentru că acei funcţionari eliberează zilnic cantităţi uriaşe de nemulţumire şi pesimism!!! 
  Îngrijorător! E timpul să ne trezim cu toţii! Haideţi să începem chiar din clipa aceasta! Startul e important... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.