Atunci când te ascunzi după propriile redute....

 

 Iubirea nu va reuşi să te găsească! De aceea, este bine să-i ieşi în întâmpinare cu zâmbet şi dorinţă. 
Te va găsi prin intermediul unui suflet pereche, care va rezona pe aceleaşi vibraţii cu tine şi te va încărca de lumină şi culoare. Nu te teme, că n-ai s-o recunoşti!
    Doar cei infirmi sufleteşte te vor judeca pentru curajul tău, doar ei te vor condamna pentru îndrăzneala de care ei nu au dat dovadă o viaţă.... preferând să trăiască în ,,mocirla" unor relaţii false, în care a primat doar siguranţa materială şi unde comunicarea s-a produs de la ,,stăpân" la... ,,slugă".
Nu ai nevoie de cine ştie ce calităţi mentale ca să descoperi chemarea propriului suflet, ca să-ţi asculţi propria muzică interioară!
  Eu am îndrăznit azi, chiar dacă cei din jur mă judecă aspru! În fond, nu e treaba nimănui cum îmi scriu eu jurnalul propriei vieţi... nu au decât să se ia la trântă cu proprii lor demoni.... Atenţie doar la momentul când clepsidra vieţii se întoarce... nisipul va curge din ce în ce mai repede,
din ce în ce mai plin de taine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.