Școala Gimnazială Movila Miresii la ceas aniversar
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
O zi din potirul toamnei
Vineri,
8 noiembrie 2019, la Școala Gimnazială Movila Miresii a fost sărbătoare,
deoarece în calendarul creștin-ortodox s-au prăznuit Sfinții Arhangheli Mihail
și Gavriil, sfinți aleși a fi ocrotitori spirituali ai acestei școli.
Deși crengile copacilor nu-și mai purtau veșmântul, razele soarelui au
răsfățat zarea zugrăvind un tablou de neuitat.
Labels:
Articole,
Scoala Gimnaziala Movila Miresii
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Bogățiile toamnei
Activitate educativă din cadrul proiectului ,,Educație
pentru viață”, clasele a IV-a B și I- A
Responsabili activitate: prof.înv. primar Cornelia
Florean și prof.înv. primar Florica
Munteanu
Ghici ce legumă am descris?/ De ce iubesc toamna?/
Poeziile toamnei/ Toamna pe alei/ Bogățiile toamnei/ Rapsodii de toamnă/ Culorile toamnei...
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Secretele unei prezentări reușite - proiect didactic
Unitatea de învățământ: Școala Gimnazială Movila Miresii
Data : 26.09.2019
Clasa: a
IV -a B
Disciplina: Limba și
literatura română
Aria curriculară: Limbă și comunicare
Propunător: Florean Cornelia
Unitatea de învăţare: Vorbim pe săturate
Subiectul lecției: Secretele unei prezentări reușite - Caracteristicile unei prezentări
Tipul lecţiei: consolidare
și sistematizare a cunoștințelor
Competenţe specifice :
1.1. Extragerea unor informaţii de detaliu dintr-un
text informativ sau literar accesibil
3.1. Formularea de concluzii simple pe baza lecturii
textelor informative sau literare
Obiective operaţionale:
Cognitive:
O1 -să citească corect, expresiv,
fluent și conștient textul;
O2- să formuleze întrebări / răspunsuri referitoare la conţinutul textului;
O3-- să identifice caracteristicile
unei prezentări
orale;
O4-- să
precizeze etapele în conceperea unei prezentări;
O5- să sesizeze asemănări/ diferențe între
prezentările narative/descriptive/argumentative;
O6 - să realizeze un
cvintet dupa cerinta dată;
Psihomotrice:
O7 – să scrie lizibil şi
îngrijit pe caiete/ fișe/ tablă, în ritm
propriu;
Afective:
O8- să manifeste interes față de
activitate;
Labels:
clasa a IV-a,
Materiale didactice
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Ziua Eroilor sărbătorită cu fast la Movila Miresii
În fiecare an pomenirea eroilor neamului românesc are
loc la praznicul Înălţării Domnului, ca
urmare a hotărârii luate de Sfântul
Sinod al Bisericii Ortodoxe Române în anul 1920.
În localitatea Movila Miresii la Monumentul Eroilor situat pe strada Târgului, elevii Școlii Gimnaziale Movila Miresii, coordonați de
doamnele profesor Munteanu Florica și
Ghiorghieș Maria, au prezentat astăzi, 6 iunie 2019, un moment artistic ce-a
constat în cântece și versuri dedicate acestei sărbători.
Labels:
Articole,
Ziua eroilor Movila Miresii
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Sufletul viu al culorilor din Bărăgan
Motto: ,,...culorile
sunt copiii luminii.
Lumina ne dezvăluie, prin
culori,
sufletul viu al acestei
lumi.” Johannes Itten
Vineri, 17 mai 2019, în comuna Movila
Miresii din județul Brăila, a fost sărbătoare, deoarece școala din localitate a
fost gazda concursului județean ,,Culorile Bărăganului”, concurs ajuns la cea
de-a XI-a ediție.
Așadar, Şcoala Gimnazială Movila Miresii a
continuat și anul acesta să promoveze, ca
o modalitate de educaţie
estetică, arta plastică în rândul elevilor.
Într-un cadru organizatoric de excepție,
în parfumul fin al florilor de maci, într-o explozie de emoție și culoare, lucrările
Biancăi Pârlog, fostă elevă a şcolii movilene, au întregit atmosfera din sala
Căminului Cultural, locul desfășurării concursului.
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Sat pescăresc tradițional - Tulcea
Labels:
Fotografiile mele,
Sat tradițional pescăresc,
Tulcea
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Delta Dunării, tărâm de poveste...aprilie 2019
Labels:
Delta Dunării,
Fotografiile mele
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Iubind natura... proiect educațional
Labels:
activitate didactică,
Fotografiile mele
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Noi, clasa a III-a B, într-o zi cu emoții constructive...
Labels:
activitate didactică,
Fotografiile mele
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Dărnicia primăverii - AVAP- Proiect didactic
PROIECT DIDACTIC
DATA: 02.04.2019
CLASA
: a III-a B
ARIA
CURRICULARĂ: Tehnologii
DISCIPLINA:
Arte vizuale și abilități practice
UNITATEA DE ÎNVĂȚARE:
Viața pe pământ
SUBIECTUL LECȚIEI
: Tehnici de lucru
cu hârtia - colaj
- Dărnicia
primăverii
TIPUL LECŢIEI: Consolidare
de cunoştinţe, priceperi şi deprinderi
Competențe specifice
1.1.Recunoașterea unor mesaje comunicate
prin imagini în context familiar;
2.2.Realizarea de creații funcționale în
diverse tehnici pe diferite suporturi (hârtie, confecții textile, ceramică,
sticlă etc.);
OBIECTIVE
OPERAȚIONALE
COGNITIVE
O1 - să cunoască elemente specifice anotimpului primăvara;
O2 – să
identifice etapele realizării lucrării
pornind de la modelul dat ;
O3 – să
asambleze corect piesele pentru realizarea produsului final;
O4
– să utilizeze tehnici diferite de lucru cu hârtia;
O5
– să
evalueze lucrările proprii şi pe ale colegilor, cu ajutorul criteriilor de
evaluare stabilite;
MOTRICE
O6-să mânuiască corect materialele de lucru;
AFECTIVE
O7 -să participe cu interes la activitate;
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Perimetrul unei figuri geometrice - Proiect didactic
Proiect didactic
Unitatea
de învățământ: Şcoala Gimnazială Movila Miresii
Data: 02.04.2019
Clasa: a III-a B
Disciplina: Matematică
Aria curriculară: Matematică şi știinţe
Propunător: Florean Cornelia
Unitatea de învăţare: Elemente intuitive de geometrie
Subiectul: Perimetrul unui poligon
Tipul lecţiei: consolidare
și sistematizare a cunoștințelor
Competenţe specifice :
3.1. Localizarea unor obiecte în spaţiu şi în
reprezentări, în situaţii familiare
3.2. Explorarea caracteristicilor simple ale
figurilor şi corpurilor geometrice în contexte familiare
Obiective operaţionale:
Cognitive:
O1: să recunoască
principalele figuri geometrice plane;
O2: să utilizeze corect şi conştient terminologia matematică
cu privire la noțiunea de perimetru;
O3: să calculeze
perimetrul unei
figuri geometrice pe baza desenului şi a
formulei specifice;
O4:
să compună probleme care presupun aflarea perimetrului unui poligon pe baza
unor date;
Psihomotrice:
O5: să aibă o poziţie corespunzătoare în bancă pe
parcursul activității;
Afective:
O6: să participe cu interes la
activitate;
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Verbul , exerciții aplicative - text suport: ,,Darnicie” după Mircea Sântimbreanu
Proiect didactic
Unitatea de învățământ: Școala
Gimnazială Movila Miresii
Data : 02.04.2019
Clasa: a III -a B
Disciplina: Limba și literatura română
Aria curriculară: Limbă și
comunicare
Propunător: Florean Cornelia
Unitatea de
învăţare: Cum
gândesc? Ce simt? Cum mă comport?
Subiectul lecției: Intuirea
claselor morfologice – Verbul, exerciții aplicative
Text
suport: Dărnicie, după Mircea
Sântimbreanu
Tipul lecţiei: consolidare și sistematizare a cunoștințelor
Competenţe specifice :
1.3. Sesizarea unor regularităţi ale limbii prin
raportare la mesaje audiate;
3.5. Sesizarea unor regularităţi ale limbii pe baza
textului citit;
Obiective operaţionale:
Cognitive:
O1 - să recunoască
verbele, aplicând cunoștințele însușite în contexte date;
O 2 - să ordoneze
alfabetic verbele identificate;
O3- să schimbe
valoarea gramaticală a unor cuvinte;
O4- să găsească verbe
conform unor criterii date;
O5- să asocieze
verbele cu expresiile potrivite;
Psihomotrice:
O6 – să aibă o poziţie corespunzătoare în bancă pe parcursul
activității;
Afective:
O7- să
manifeste interes pentru activitate;
Strategia didactică:
-Metode și procedee: exerciţiul,
conversaţia, observarea, jocul, expunerea;
-Materiale: flipchart, manuale, caietele elevilor, fișe
de lucru, fișe de evaluare.
Forme de activitate: frontală, independentă și pe grupe.
Locul de desfășurare: sala de clasă
Labels:
Materiale didactice,
Verbul
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
,,Dărnicie” după Mircea Sântimbreanu - Proiect didactic
Proiect didactic
Unitatea de învățământ: Școala
Gimnazială Movila Miresii
Data : 02.04.2019
Clasa: a III -a B
Disciplina: Limba și literatura română
Aria curriculară: Limbă și
comunicare
Propunător: Florean Cornelia
Unitatea de
învăţare: Cum
gândesc? Ce simt? Cum mă comport?
Subiectul lecției: Analiza unui text literar; Text suport: Dărnicie după Mircea Sântimbreanu
Tipul lecţiei: consolidare și sistematizare a cunoștințelor
Competenţe specifice :
1.1. Extragerea
unor informaţii de detaliu dintr-un text informativ sau literar accesibil
2.2. Povestirea unei întâmplări
cunoscute pe baza unui suport adecvat din partea profesorului;
3.2. Formularea unui răspuns emoţional faţă de textul literar citit
Obiective operaţionale:
Cognitive:
O1 -să citească textul
corect, expresiv, fluent și conștient ;
O2- să formuleze
întrebări / răspunsuri referitoare la
conţinutul textului;
O3 - să descopere
cuvinte cu sens asemănător/ opus unor cuvinte date;
O4- să indice ordinea
în care s-au petrecut întâmplările din text;
O5- să își exprime
părerea față de atitudinea personajelor din text;
Psihomotrice:
O6 – să aibă o poziţie corespunzătoare în bancă pe parcursul
activității;
Afective:
O7- să
manifeste interes față de activitate;
Strategia didactică:
-Metode și procedee: lectura
explicativă,explozia stelară, exerciţiul, conversaţia, jocul, eseul de cinci
minute, explicația, observarea;
-Materiale: flipchart, manuale, caietele de lucru și de
clasă ale elevilor, fișe de lucru, fișe de evaluare.
Forme de organizare: frontală, independentă, pe grupe.
Locul de desfășurare: sala de clasă
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Din activitățile noastre... album foto
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Activitate didactică în cadrul comisiei metodice a învățătorilor, 23.01.2019
Labels:
activitate didactică,
clasa a III-a B,
Fotografiile mele,
Limba și literatura română,
Omul de zăpadă după H. C. Andersen,
prof.înv.primar Florean Cornelia,
propunător
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Hai să dăm mână cu mână! - album foto
Labels:
24 ianuarie 2019,
Fotografiile mele,
Ziua Unirii
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Omul de zăpadă, de H. C. Andersen - proiect didactic
UNITATEA DE
ÎNVĂŢĂMÂNT: Școala Gimnazială Movila Miresii
CLASA: a III-a B
DATA: 23 ianuarie 2019
PROPUNĂTOR: prof.
înv. primar Florean Cornelia
ARIA CURRICULARĂ: Limbă
şi comunicare
DISCIPLINA: Limba
şi literatura română
UNITATEA DE ÎNVĂŢARE:
Cum arată iarna?
SUBIECTUL: ,,Omul de zăpadă”, după Hans Christian
Andersen – explorarea textului
TIPUL LECȚIEI: consolidare și sistematizare de cunoștințe
COMPETENŢE SPECIFICE
vizate:
1.1. Extragerea unor informaţii de detaliu dintr-un text
informativ sau literar accesibil;
2.2. Povestirea unei întâmplări cunoscute pe baza unui
suport adecvat din partea profesorului;
OBIECTIVE OPERAŢIONALE:
Cognitive:
O1 – să
citească corect, fluent, conştient şi expresiv textul dat;
O2 –
să formuleze întrebări şi răspunsuri pe baza conţinutului textului citit;
O3 – să
ordoneze ideile principale potrivit succesiunii întâmplărilor din text;
O4 – să selecteze din text cuvinte/ expresii
specifice iernii ;
O5 – să găsească un alt titlu/ final al textului;
O6- să identifice cuvinte cu sens asemănător/ opus
unor cuvinte date;
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Serbarea de Crăciun, clasa a III-a B
Labels:
19 decembrie 2018,
clasa a III-a B,
Fotografiile mele,
serbare
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Serbarea de Crăciun, clasa pregătitoare B
Labels:
20 decembrie 2018,
CP-B,
Fotografiile mele,
Serbare Crăciun
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Abonați-vă la:
Postări (Atom)