Tu ce ai face?

Am găsit întâmplător, într-un material,  pe un blog favorit, această provocare... n-am rezistat fără să v-o fac şi vouă cunoscută...


Sa ne imaginam....

Conduci automobilul tău Sport, de două locuri, într-o noapte cu o furtună teribilă. 
Treci pe lângă o staţie de autobuz, unde se află trei persoane aşteptând:

  1. O bătrână bolnavă pe moarte;

  2. Un vechi prieten, care, cândva, ţi-a salvat viaţa;

  3.  Bărbatul ideal /femeia visurilor tale . 


Pe cine ai lua in automobilul tău, ţinând cont că nu ai decât un singur loc, doar pentru un pasager?



Şi pentru că chiar şi eu am picat testul, iată, ataşez răspunsul ideal...


Răspuns:

   “Aş da cheile maşinii prietenului meu şi l-aş ruga să ducă bătrâna la spital; în timpul acesta, eu aş rămâne să aştept autobuzul, împreună cu femeia visurilor mele”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.