În așteptarea sărbătorilor de iarnă...
Labels:
Fotografiile mele
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
1 Decembrie, Ziua Națională a României
Labels:
1 decembrie 2017,
activități
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Proiect didactic, Grecii, prima civilizație a Europei
UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT: Școala Gimnazială Movila Miresii
PROPUNĂTOR:Florean
Cornelia
CLASA: a IV-a
DATA: 20.11.2017
DISCIPLINA: Istorie
UNITATEA DE ÎNVĂŢARE: Epoci istorice,
evenimente, personalități, locuri istorice
SUBIECTUL: Grecii, prima
civilizație a Europei
TIPUL LECTIEI: transmitere de cunoştinţe
COMPETENȚE SPECIFICE:
- sa recunoasca si
sa utilizeze informatii dintr-o sursa istorica
- sa foloseasca
termeni istorici in situatii diverse
OBIECTIVE OPERATIONALE:
O1 – sa
precizeze pozitia geografica a Greciei;
O2 – sa
numeasca ocupatiile principale ale vechilor greci;
O3 – sa
descrie modul de viata al grecilor si cele doua mari orase-cetati
O4
- sa extraga informatii despre educatia
si mitologia greaca din textele date;
O5 – sa
completeze un text lacunar utilizand cuvintele date.
Labels:
clasa a IV-a,
istorie,
Materiale didactice
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Proiect didactic, Înmulţirea numerelor când factorii au cel mult trei cifre
Unitatea de învăţământ: Școala
Gimnazială Movila Miresii
Clasa: a IV-a A
Data:
Propunător: Florean Cornelia
Aria curriculară: Matematică
şi ştiinţe ale naturii
Disciplina: Matematică
Unitatea de învăţare: Înmulţirea numerelor naturale în concentrul 0-1.000.000
Subiectul: Înmulţirea numerelor
când factorii au cel mult trei cifre
Tipul lecţiei: formarea de priceperi şi deprinderi
Competențe specifice:
2.5. Efectuarea de
înmulţiri de numere în concentrul 0 - 1 000 000 când factorii
au cel mult trei cifre şi de împărţiri la numere de o cifră sau două cifre;
5.1. Utilizarea
terminologiei specifice şi a unor simboluri matematice în rezolvarea şi/sau
compunerea de probleme cu raţionamente diverse;
Obiective operaţionale:
Cognitive:
O1: să efectueze operaţii de înmulţire a două numere de cel mult trei
cifre;
O2: să compare două produse de
numere;
O3: să
afle dublul / triplul unui număr dat;
O4:
să rezolve exerciţii respectând ordinea efectuării operaţiilor;
O5: să scrie numere date sub forma unei sume/
diferențe sau produs de doi factori;
Labels:
clasa a IV-a,
matematica,
Materiale didactice
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Proiect didactic, Adjectivul
Data :
Unitatea de învăţământ: Şcoala Gimnazială Movila Miresii
Clasa : a IV-a A
Propunător : Florean Cornelia
Aria curriculară : Limbă şi comunicare
Disciplina : Limba și literatura română
Unitatea de învăţare : O iarnă... de
poveste
Subiectul : Intuirea claselor morfologice - Adjectivul
Tipul lecţiei: sistematizare şi consolidare a cunoştinţelor
Locul de desfăşurare: sala de clasă
Numărul de elevi: 16
Resurse temporale: 45 de minute
Competențe specifice:
1.1. Realizarea de deducţii simple pe baza audierii unui text literar sau
informativ accesibil;
3.5. Sesizarea abaterilor din textele citite
în vederea corectării acestora;
Obiective operaţionale:
Cognitive :
O1-să
folosească adjective în comunicarea orală și scrisă;
O2- să
recunoască adjectivele din textul suport;
O3-
să formeze propoziţii cu adjective date/
găsite;
O4-să
analizeze morfologic adjectivele dintr-un
text dat, precizând genul și numărul;
O5-să găsească adjective cu sens opus
celor date;
Afective :
O6 -Să participe
cu interes la activitate;
Psiho-motrice:
O7 -să adopte o poziţie corectă
în bancă în timpul activității;
Labels:
Adjectivul,
clasa a IV-a,
Materiale didactice
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Săptămâna educației globale, 13 -17 noiembrie 2017 / Tema: Lumea depinde de noi
„O lume a păcii – o lume mai
bună!”
Responsabili activitate: Înv.Cărbunaru Mariana, Clasa Pregătitoare
Înv.Florean
Cornelia, clasa a IV-a A
Obiective urmărite:
-să înţeleagă semnificaţia cuvântului “pace”;
- să transmită prin desene un mesaj de pace către toţi copiii lumii;
- să transmită prin desene un mesaj de pace către toţi copiii lumii;
-să pregătească elevii pentru o societate
non-violentă;
Modalitatea de desfăşurare: concurs de lucrări
plastice;
Pacea este libertatea
mea, a ta şi
a tuturor de a ne juca, gândi, de a ne exprima liber, de a munci, de
a ne iubi, de a fi noi înşine, de a desena porumbei albi, de a ne înălţa
propriile aripi…
Cu toţii, în toate limbile Planetei Albastre am
exprimat prin desene că iubim: DRAGOSTEA, PACEA, VIAŢA!
,,Mai întâi păstrează pacea
în sufletul tău şi abia apoi o poţi oferi şi altora.”(Thomas Kempis)
în sufletul tău şi abia apoi o poţi oferi şi altora.”(Thomas Kempis)
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Daruri pentru suflet
Ce bucurie mai mare poate simți un preot de țară decât
aceea în care copiii îl felicită chiar de ziua numelui și, nu oriunde, ci în Casa Domnului?
De ziua
onomastică, de Sf. Arhangheli Mihail și Gavriil, preotul parohiei Țepeș Vodă,
Mihail Bănuc, a fost felicitat de școlarii și preșcolarii țepeșeni, însoțiți de
cadrele didactice care-i îndrumă. Și pentru că preotul satului a fost
întotdeauna în mijlocul micuților, aceștia l-au răsplătit pe Părintele cu
brațele pline de florile recunoștinței lor, reușind, prin acest minunat gest,
să-i încarce ochii cu lacrimi de fericire.
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Sfinții Mihail și Gavriil, ocrotitorii spirituali ai Școlii Gimnaziale Movila Miresii
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Din activitățile noastre - album foto
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Școala mea, de ziua ta!
Îți cânt cântece
de slavă,
Mă mândresc că-n
luntrea ta
Tu mă porți ca o
podoabă,
Te-oi cinsti de-a
pururea
Și pe veci îmi
vei fi dragă,
Școala mea,
izbânda mea!
Joi,
26 octombrie 2017, Școala cu clasele primare Țepeș Vodă, structură a Școlii
Gimnaziale Movila Miresii, din județul Brăila, a fost în haine de sărbătoare deoarece s-a
celebrat Sfântul Mare Mucenic Dimitrie, Izvorâtorul de mir, ocrotitorul
spiritual al acestei instituții de învățământ.
La eveniment au fost prezenți: directorul
școlii movilene, prof. Mirela Brezuică, dir. adj. prof. Otilia Miron, prof.
religie Maria Ghiorghieș, preotul Mihail Bănuc, părinți și rude ale elevilor
țepeșeni.
Zâmbete, emoție și bună dispoziție au dăruit
oaspeților, școlarii și preșcolarii claselor primare, micuții fiind coordonați
de cadrele didactice înv. Amalia Elena Rascarache, înv. Georgiana Hogea și ed.
Cristina Mârzea. Plini de voioșie, aceștia au prezentat un program artistic ce
a cuprins cântece, poezii, dansuri populare, dar și un moment de vals .
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Proiect didactic - Intuirea claselor morfologice - Substantivul
PROIECT DIDACTIC
Data : 18.10. 2017
Unitatea de învăţământ: Şcoala Gimnazială Movila Miresii
Clasa : a IV-a A
Propunător : Florean Cornelia
Aria curriculară : Limbă şi comunicare
Disciplina : Limba și literatura română
Unitatea de învăţare : Carte
frumoasă, cinste cui te-a scris!
Subiectul : Intuirea claselor morfologice - Substantivul
Tipul lecţiei: sistematizare şi consolidare a cunoştinţelor
Locul de desfăşurare: sala de clasă
Numărul de elevi: 16
Resurse temporale: 45 de minute
Competențe specifice:
1.1. Realizarea de deducţii simple pe baza audierii unui text literar sau
informativ accesibil;
3.5. Sesizarea abaterilor din textele citite
în vederea corectării acestora;
Obiective operaţionale:
Cognitive :
O1-să
folosească substantive în comunicarea orală și scrisă;
O2-
să recunoască substantivele din textul suport;
O3-
să formeze propoziţii cu substantive date;
O4-să
analizeze morfologic substantivele
dintr-un text dat precizând felul, genul, numărul;
O5-să
schimbe numărul unor substantive date;
Afective :
O6 -Să
participe cu interes la activitate;
Psiho-motrice:
O7 -să adopte o poziţie corectă
în bancă în timpul activității;
Labels:
clasa a IV-a,
Materiale didactice,
Substantivul
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Catalogul electronic – activitate de informare a părinților, vineri, 29.09.2017, la Movila Miresii, jud. Brăila
Catalogul electronic este platforma de management școlar care adună
sub o singură umbrelă toate informațiile școlii, ține informați părinții,
realizează rapoartele obligatorii și îmbunătățește comunicarea între profesori,
părinți, direcțiune.
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Împreună pentru viitorul fotbalului brăilean!
Prima activitate programată în
cadrul proiectului Împreună pentru viitorul fotbalului brăilean! – proiect implementat de clubul fanion al județului
Brăila, ACS Dacia Unirea Brăila și finanțat de Consiliul Județean Brăila în
baza legii 350/2005, având ca scop
principal promovarea fotbalului în rândul copiilor și tinerilor din județul
Brăila, precum și a imaginii clubului Dacia Unirea Brăila, ca principal reper
al fotbalului brăilean, a avut loc luni, 25 septembrie 2017, la Școala
Gimnazială Movila Miresii.
Partener colaborator în cadrul proiectului
menționat, școala movileană, reprezentată de director prof. Mirela Brezuică și
prof. de educație fizică și sport Adrian Baldovin, responabil cu selecția
elevilor talentați în ale fotbalului,
au fost gazdele acestei activități, atât de apreciată în mediul rural.
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Împreună pentru viitorul fotbalului brăilean! - album foto
Coordonator activitate - prof. Adrian Baldovin
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Schema orară
SCHEMA ORARĂÎnvățământ primar
ARII curriculare DISCIPLINE CLASA P I II III IV I.Limbă şi comunicare Limba şi literatura română(denumire la P, I, II - Comunicare în limba română ) 5 7 6 5 5 Limba modernă (Engleză) 1 1 1 2 2 II.Matematică si ştiinţe ale naturii Matematică(la P, I, II stud. integrat-Matematică şi explorarea mediului) 31 31 4 4 4 Stiinţele naturii 1 1 1 III.Om si societate Istorie --- --- --- --- 1 Geografie --- --- --- --- 1 Educaţie civică --- --- --- 1 1 Religie 1 1 1 1 1 IV. Educaţie fizică si sport şi sănătate Educaţie fizică 2 2 2 2 2 Joc şi mişcare --- --- --- 1 1 Muzică şi mişcare 2 2 2 1 .1. V.Arte Arte vizuale şi abilitaţi practice 2 2 2 2 .1. VI.Tehnologii VII. Consiliere si orientare Dezvoltare personală 2 1 1 --- --- Număr ore trunchi comun 19 20 20 20 21 Curriculum la decizia şcolii 0-1 0-1 0-1 0-1 0-1 Număr minim total de ore pe săptămână 19 20 20 20 21 Număr maxim total de ore pe săptămână 20 21 21 21 22
Labels:
Materiale didactice
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Structura anului școlar 2017-2018
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Ghiozdanul, darul binemeritat...
Din categoria ,,Gesturi care înalță”...
Reprezentanții Comisiei de învățământ, cultură, sănătate, protecție socială, activități sportive și de agrement din Movila Miresii, Milan Ciocârlan și Cornelia Florean au oferit un ghiozdan cu rechizite unui elev cu posibilități materiale reduse, la începutul anului școlar 2017-2018.
Reprezentanții Comisiei de învățământ, cultură, sănătate, protecție socială, activități sportive și de agrement din Movila Miresii, Milan Ciocârlan și Cornelia Florean au oferit un ghiozdan cu rechizite unui elev cu posibilități materiale reduse, la începutul anului școlar 2017-2018.
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Din categoria:,,Gesturi care înalță!”- album foto
Zece ghiozdane complet echipate oferite unor elevi movileni de către preotul paroh Marius Sinca, Biserica Movila Miresii...
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Sfântul Mucenic Corneliu Sutașul
Labels:
13 septembrie,
Sf. Corneliu
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Festivitatea de deschidere a anului școlar 2017-2018 , album foto
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Încă un septembrie…
,,Dragi elevi, vă doresc să fiți
curioși, deschiși, să învățați cât mai multe, așa încât bagajul de cunoștințe
să fie cât mai mare, pentru că el vă va însoți pe toată durata vieții”.
(prof. Mirela Brezuică)
Luni,
11 septembrie 2017, la Școala Gimnazială Movila Miresii, a avut loc
festivitatea de deschidere a anului școlar 2017-2018. Emoția acestui moment a
fost trăită la intensitate maximă de către micuții claselor pregătitoare, dar
și de către ceilalți elevi ai școlii din localitate.
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Abonați-vă la:
Postări (Atom)