Învață-mă să fiu iubire!






Mi-s umerii grei de păcate
Ce-n drumul meu am adunat,
Pe trup le simt adânc gravate
De când lor m-am abandonat.

Mi-s brațele pline de urme
Ce-au curs din neiertarea mea,
Mândria ce n-a vrut să curme
Glasul care mă ponegrea.



Învrednicește-mă, Iisuse!
Să pot cum doar Tu știi ierta,
Toate jignirile aduse,
De semeni, să-i pot accepta.

Să cântăresc cu-acea măsură,
Precum o faci cu mine Tu,
Ajută biata mea făptură,
Nicicând să nu mai spună: nu!

Învață-mă să fiu iubire!
Să pot sluji cu brațul meu
Aproapelui, și-a Ta mărire
În laude s-o cânt mereu.


Cornelia Vîju


sursa foto:
 http://www.crestinortodox.ro/poezie-ortodoxa/ruga-noapte-143398.html



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.