,,Românii au talent!” la Clasa Pregătitoare Movila Miresii

     Și pentru că activitățile programate din ,,Săptămâna Altfel” , astăzi, 10 aprilie 2014, au continuat, iată că ne-am descoperit talentele care ne-au făcut mici vedete pentru o zi....
    Am cântat, am făcut magie, am imitat animale domestice sau sălbatice sau am recitat, ca niște profesioniști, poezii. Ba, chiar am și compus ghicitori care au pus în dificultate auditoriul. Ce mai!
Talentul este atributul nostru chiar de la vârsta de 7 ani!


















     Talent avem toți, doar că o parte ne-am emoționat și nu l-am arătat celor din jur.
Dar...i-am aplaudat pe colegii noștri și le-am făcut galerie pentru a-i încuraja. Ce mai! A fost o activitate reușită în clasă, chiar dacă ploaia și frigul de afară ne-a stricat activitățile concurs de pe terenul de sport! Abia așteptăm să continuăm această activitate! Zeci de talente stau pitite în noi....totuși să le etalăm cu...încetinitorul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.