Micii bucătari ai clasei pregătitoare de la Movila Miresii, Brăila

     Suntem niște bucătari talentați.Emisiunea Junior Chef ar avea de câștigat dacă ne-ar selecta.
Wow! De-ați ști ce salată de fructe am pregătit noi astăzi la școală! Cum? Credeați că noi, cei din clasa pregătitoare, nu știm să gătim? Chiar că v-ați înșelat! Am pregătit cea mai delicioasă salată astăzi în cadrul activității școlii altfel, ,,Să știi mai multe, să fii mai bun!” Și câte nu am mai dovedit că știm să facem! Dar... să lăsăm câteva imagini să vorbească, nu doar de iscusința noastră, ci și de nerăbdarea de la început care părea că vrea să ne strice planurile...









     După ce am savurat produsul final, am servit  și colegii din celelalte clase, primind multe laude și felicitări.
    Aaaa! Era să uităm! Voiam să vă spunem că timpul ne-a permis să confecționăm și daruri pentru cei dragi și pentru....prietenul nostru - Iepurașul. Felicitări și coșulețe pentru ouăle încondeiate tot de noi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.