Serbarea de Crăciun, clasa pregătitoare B
Labels:
20 decembrie 2018,
CP-B,
Fotografiile mele,
Serbare Crăciun
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Proiect didactic, clasa I, Sunetul și litera ,,b” mic de tipar și de mână
Școala Gimnazială Movila Miresii
Data: 24.02.2015
Clasa: I-A
Propunător: Vîju Cornelia
Aria curriculară: Limbă și
comunicare
Disciplina: Comunicare în limba
română
Unitatea de învăţare: Împărăția
literelor
Tema lecţiei: Sunetul și litera ,,b” mic de tipar și de mână - Citirea
propoziţiilor/ enunţurilor - Scrierea ortografică a cuvintelor
Tipul lecţiei: consolidare și sistematizare a cunoștințelor
Competenţe
specifice
1.3. Identificarea unor sunete, silabe, cuvinte în enunţuri rostite cu
claritate
3.1. Citirea unor cuvinte şi propoziţii scurte, scrise cu litere de tipar
sau de mână
- intuirea unor cuvinte însoţite de imagini
4.1. Scrierea literelor de mână
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Proiect didactic- Lupul la stână, de Ion Creangă
Unitatea de învățământ: Școala
Gimnazială Movila Miresii
Data : 26.11.2018
Clasa: a III -a B
Disciplina: Limba și literatura română
Aria curriculară: Limbă și
comunicare
Propunător: Florean Cornelia
Unitatea de
învăţare: Când
mergem la colindat?
Subiectul lecției: Textul narativ - relatarea unor întâmplări
citite; Text suport: Lupul la
stână, de Ion Creangă
Tipul lecţiei: consolidare și sistematizare a cunoștințelor
Competenţe specifice :
1.1. Extragerea unor informaţii de detaliu dintr-un text informativ sau
literar accesibil;
3.2. Formularea unui răspuns emoţional faţă de textul literar citit ;
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Sărbătorind țara mea, colțul meu de rai…
Motto: ,,Țara mea-i un colț de rai,
Un buchet de
flori de mai…”
Pentru a cinsti cum se cuvine Ziua Națională a României
și împlinirea a 100 de ani de la
înfăptuirea Marii Uniri, joi, 29 noiembrie 2018, elevii Școlii
Gimnaziale Movila Miresii din județul Brăila, au organizat o activitate
extrașcolară de excepție.
Cărțile de istorie din inimile elevilor movileni au fost
deschise la paginile în care s-au scris toate evenimentele ce au precedat și au
dus la înfăptuirea Marii Uniri de la 1 Decembrie 1918. Preț de câteva ore
cortina timpului a fost ridicată, iar personalități istorice marcante care în
urmă cu o sută de ani și-au dat mâna pentru împlinirea țelului românilor – Unirea
- au fost rememorate cu respect și considerație.
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Din activitățile noastre de AVAP, clasa a III-a B
,,Trebuie sa ne traim propria viata ca un dans, ca atunci cand plecam, oricine vine dupa noi, sa afle ca oamenii care au fost aici nu au fost oameni obisnuiti; au lasat flori si mirosuri frumoase; au lasat ecourile cantecelor lor si dansurilor lor; au lasat urmele pasilor lor in aur pur de douazeci si patru de carate. “ Osho
Abonați-vă la:
Postări (Atom)