“Viaţa ne-o protejăm dacă
ştim să circulam!”
Ø Să
cunoască şi să respecte reguli de circulaţie în vederea dobândirii unei
autonomii relative pe stradă;
Ø
Să
cunoască rolul agentului de circulaţie şi modul său de semnalizare;
Ø Să conştientizeze pericolele pe care le prezintă strada
ca loc de joacă;
Ø Să
cunoască cauzele care duc la producerea accidentelor de circulaţie;
Ø
Să
ia atitudine faţă de cei care nu respectă regulile de circulaţie;
Ø Să-şi îmbogăţească vocabularul activ şi pasiv în urma implicării în activitatea de educaţie rutieră;
EXEMPLE DE
COMPORTAMENT:
Ø Să
recunoască culorile semaforului şi semnificaţia acestora, precum şi alte semne,
marcaje, indicatoare utile pietonilor în respectarea regulilor de circulaţie;
Ø Să
dovedească prin conduită adecvată cunoaşterea regulilor de circulaţie;
Ø Să
recunoască agentul de circulaţie, însemnele acestuia, rolul lui în dirijarea
circulaţiei;
Ø Să apeleze la ajutorul agentului de circulaţie când este
în dificultate;
Ø Să pună întrebări, să găsească soluţii la unele situaţii
discutate pe parcursul derulării proiectului;
Ø Să aplice corect regulile de circulaţie în drum spre
grădiniţă şi în orice deplasare;
Ø Să relateze întâmplări trăite sau văzute în calitate de
pieton şi să ia atitudine faţă de cele văzute sau trăite.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Nu se înjura şi nu se face spam
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.