Tu eşti o poveste, iubito!




-Tu eşti o poveste, iubito!
Frumoasă şi fără sfârşit,
Precum o zeiţă iubită
De zeii cruzi din Olimp.

Tu eşti o poveste, iubito!
Povestea ce-am scris-o demult,
A ta măreţie vrăjită
O-ntâmpin în vise şi-n gând.

Tu eşti o poveste, iubito!
Frumoasă şi fără sfârşit
Pe al meu  dor răstignită
De nerostitul cuvânt.

Tu eşti o poveste, iubito!
Frumoasă şi fără sfârşit,
Iubirea ta, grea ispită
În simţuri fiori mi-a trezit.

O! Vântul  cenuşa ne poartă
Spre zări depărtate  mereu,
Că-n rugul iubirii, adorato,
Voi arde alături şi eu.



- Pe tălpile mele rănite
Blestem şi Rai desenai,
Te-aşteaptă povestea iubite
S-o scrii cum deunăzi făceai ...


Cornelia Vîju

2 comentarii:

  1. Anonim 11/03/13 at 5:00 PM
    To
    cornelia.vaju@yahoo.com
    Message body
    Anonim a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Tu eşti o poveste, iubito!":

    Slab, foarte slab, limitati-va la intervuri, literatura pentru copii, brosuri cu retete. E un sfat prietenesc, luati-l ca atare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de sfat şi de popas! Dacă eraţi atent, stimate anonim, aţi fi observat că erau citate unele versuri. Mi-au fost dedicate de un admirator asemeni domniei voastre! Vă simt că sunteţi expert în a găti, după recomandarea făcută mie! Nu vreau să concurez în acest segment cu dv. Unii se simt lezaţi în orgoliu când simt ,,concurenţa". Eu prefer să-mi aştern simţirile în stilul propriu, nu mi-e ruşine cu exprimarea mea, spre deosebire de alţii care se ruşinează cu propriul nume nesemnând un mesaj. De ce vă temeţi dacă sunteţi aşa un TALENT în domeniu? Cu respect.... Abia aştept să vă citesc cu tot cu poemele ce v-au fost dedicate!

      Ștergere

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.