Coroniţa de premiant



       Iată că a sosit şi momentul când elevii culeg  roadele muncii depuse pe parcursul unui an şcolar. Şi cum altfel pot fi acestea validate, decât prin distincţiile şcolare – medalii, premii şi menţiuni.
 Şi la Şcoala Gimnazială Movila Miresii ultimul clinchet al clopoţelului din anul şcolar 2012-2013 a sunat pe 21 iunie, iar directorul acesteia, prof. Mirela Brezuică a oficiat festivitatea de premiere a elevilor movileni, care s-au strâns în sala Căminului Cultural din localitate, nerăbdători să-şi primească aprecierile şi distincţiile, moment prielnic pentru ei de a-şi răsplăti cu o floare profesorii, a căror efort depus la activităţi s-a oglindit în educaţia lor.

Felicitări pentru rezultatele obţinute de către elevi şi cadrele îndrumătoare a adresat, cu generozitate, directorul şcolii, prof. Mirela Brezuică, urându-le elevilor o vacanţă minunată alături de familiile lor, să aibă succes în activităţi şi să continue cu obţinerea unor rezultate cât mai frumoase la învăţătură.
Înainte de a da startul acordării premiilor, pe scenă s-a prezentat un program artistic susţinut de grupul vocal ,,Movilenii”, coordonat de prof. Laurenţiu Ionel, iar piesele interpretate au fost cele premiate la concursul de muzică populară ,,Zestrea movilenilor”, unde grupul a obţinut locul I.

      Prezent la festivitatea de premiere a fost şi primarul movilean, Dumitru Panţuru, care, după cum era şi firesc, a felicitat toţi copiii pentru meritele lor, pe părinţii care-i cresc, le-a adus urări de sănătate, putere de muncă şi la cât mai multe reuşite în viitor, atât în viaţa profesională cât şi personală.  De asemenea, a reamintit cadrelor didactice movilene că se mândreşte că-i are alături, fiind o echipă grozavă de dascăli profesionişti şi creativi,  le-a cerut să rămână în continuare dedicaţi şcolii movilene şi i-a asigurat de toată gratitudinea sa. Din alte materiale pe care chiar eu vi le-am prezentat, Consiliul Local Movila Miresii a sprijinit întotdeauna activităţile şcolare şi extraşcolare, iar de această dată a asigurat fondul cărţilor pe care elevii le-au primit ca premii.
S-au oferit flori, s-au menţionat zeci de nume de elevi fruntaşi, iar aplauzele nu au contenit să răsune, pentru că, Şcoala Gimnazială Movila Miresii are elevi buni, participanţi la multe concursuri şi olimpiade şcolare unde au obţinut numeroase premii. Este de ajuns să vizităm holurile şcolii şi ne vom convinge de acest aspect, doar privind  panourile pline de diplome şi medalii câştigate în diverse competiţii de către elevii movileni. 
Cum era şi firesc, am fost şi eu prezentă, în calitate de părinte,  la festivitatea de premiere a elevilor movileni, deoarece fetiţa mea, Ionela Georgiana Vîju, a absolvit clasa a VII-a. Şi nu oricum! Ca în fiecare an, de când a păşit ea pragul şcolii în calitate de elev, cu premiul I. Numai că în acest an, pe diploma ei nu mai scria, în dreptul mediei generale:  9.90, ca-n anii trecuţi, ci: 10. Nu vă puteţi imagina ce fericire este în sufletul unei mame când primeşte un asemenea dar din partea propriului copil! O emoţie şi o bucurie de nedescris. Cu toate că, pe tot parcursul anului şcolar, Georgiana mi-a adus numeroase premii de la concursurile şcolare la care a participat, astăzi, când din nou coroniţa de premiant i-a fost aşezată pe creştet, de către doamna dirigintă, prof. Maria Ghiorghieş, bătăile inimii parcă mi s-au accelerat. Un moment special pe care nu am uitat să-l aşez acolo, în căsuţa sufletului meu alături de alte clipe speciale pe care mi le-a oferit fiica mea.
    Felicitări scumpa mea fetiţă! Dumnezeu să te ocrotească în fiecare zi din viaţa ta! Iar eu voi continua să-i mulţumesc Lui pentru binecuvântarea Sa, iar ţie pentru darurile atât de minunate pe care mi le oferi mereu, prin setea de cunoaştere oglindită-n carnetul tău de elev.
   Felicitări tuturor elevilor ce-au împărţit astăzi emoţiile şi premiile cu familiile lor. Felicitări tuturor cadrelor didactice movilene care au vegheat la educaţia copiilor noştri!
   Mulţumiri şi felicitări  Primăriei Movila Miresii prin reprezentantul său, Dumitru Panţuru pentru parteneriatul continuu cu instituţiile principale ale comunităţii şi, în special, cu instituţia şcolară.
   Voi încheia acest material, cu un citat aparţinând lui Confucius şi, pe care, l-am regăsit pe cartea fiicei mele, primită drept premiu astăzi, îndemn pe care ar fi ideal să-l respectăm cu toţii, ca să ne fie mereu bine: Păstrează credinţa şi sinceritatea ca principii primordiale.



























Cornelia Vîju

2 comentarii:

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.