Şi iar mi-i sufletul la tine...


       de Elena Farago                 
                         Şi iar mi-e sufletul la tine
                        Atât de-ntreg,
                        Atât de tot,
                        Că-mi sorb o lacrimă şi-mi pare
                        Că cere,
                        Mângâie,
                        Şi doare,
                        De parcă tu ai plâns-o-n mine,
                        De parcă ţi-am venit de tot...

                        Aşa! dă-mi mâinile-amândouă,
                        Şi ochii amândoi mi-i dă,
                        Deschişi adânc
                        Şi mult
                        Şi-aproape
                        Pân-vom închide-o sub pleoape
                        Aceeaşi stea topită-n două
                        De mult ce ia
                        De mult ce dă...

                        Şi cale gândului se-nchide
                        Doar lacrimile văd şi cer...
                        Şi nu mai am nici ochi,
                        Nici gură...
                        Pe valul mării ce mă fură
                        Privirile nu-şi pot deschide
                        Decât fereastra dinspre cer...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.