Să pot păcatul birui...



Vin astăzi, Tată, iar la Tine,
Să-Ți cer iertare, să m-auzi
Să mă cuprinzi cu-a Ta iubire
Să-mi vindeci ochii orbi, plăpânzi.

Și-Ți glăsuiesc în rugă aprinsă
Tot zbuciumul ce-n mine port,
Durerea ce-n suflet mi-e ninsă
Te rog, ajută-mă, s-o scot!

Ecoul ce înalț în zare
Când rugăciunile îți zic,
L-ascuți Iisuse, mereu, oare?
Sunt Toma, al tău ucenic...

Ce s-a-ndoit pentru o clipă,
De sfântă Învierea Ta
Și-Ți cere cu vocea sfârșită,
Să i Te-arați de undeva.

Te rog, îmi curmă răni din suflet
Povara vinii ce-am purtat,
Rătăcitor este-al meu umblet
Și de ispite-adulmecat!

Arată-mi-Te-n visul dulce
Să-Ți ating răni ce-au sângerat,
Lacrimi în palma Ta să culce
Ochii-mi ce plâng neîncetat.

Să-Ți mulțumesc că, sus, pe cruce
Și pentru mine Te-ai jertfit,
Recunoștință-Ți voi aduce
În rugăciuni necontenit...

Tu, Duhule Sfânt, luminează!
A mea viață ca să pot
Să simt a păcii Tale rază,
Cum cugetul mi-l umple tot.

Am să slăvesc a Ta putere
Treime Sfântă, în orice zi!
Fii, Te rog, a mea mângâiere,
Să pot păcatul birui.


 Cornelia Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.