Numele………………….........
Data..................................
EVALUARE INITIALĂ
Matematicǎ si explorarea
mediului
CLASA a II-a
1. Realizează corespondenţa
:
cincizeci şi şase treizeci şi şapte optsprezece zero douăzeci şi şapte
0 37 18 55 43 42 27 56 88
patruzeci şi trei cincizeci şi cinci optzeci şi opt patruzeci şi doi
2. Scrie vecinii numerelor :
_____ 11
_____ _____
69 ______ ______ 31
______
_____ 78 ______
_____ 80 ______ ______ 99 ______
3.Ordoneazǎ crescǎtor
numerele: 13, 28, 96,
73, 58, 9, 52.
4.Compară
următoarele perechi de numere, folosind semnele : < ;
> ; =
18_____19 67____76 24____27 13____33 55____ 55
5. Calculează:
20 + 40 =
___ 13 – 8 = ___ 19 + 32 - 26 = _______________________
32 + 26 =
___ 9 + 4 =
___ 82 - 64 + 18 =
_______________________
87 - 15 = ___ 14 + 27 = ___
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
6. Rezolvă conform cerinţei:
a) Măriţi cu 24 numărul
45;
_____________________
|
b) Care este suma
numerelor 67 şi 13?
_____________________________
|
c) Micşoraţi cu 41
pe 79;
_____________________
|
d) Află diferenţa
numerelor 94 şi 68.
___________________________
|
7. Rezolvă următoarele probleme:
a.
Rilă avea 73 de morcovi. A mâncat 44 dintre ei. Câţi morcovi mai are ?
____________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
b.
Cloşca a scos 23 pui, iar 14 ouă stau să ciocnească . Câţi pui va avea cloşca?
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
8. Colorează cu maro pătratul, cu albastru
cercul, cu verde triunghiul şi cu galben dreptunghiul .
9. Completează spaţiile punctuate:
Sǎptǎmâna are
……. zile.
După
miercuri
urmează................................... , iar înainte de sâmbătă e....................
Anul are …… luni.
Lunile anotimpului toamna
sunt:.............................................................................
OBIECTIVE URMARITE:
O1- sa asocieze corect
numărul cu scrierea acestora în cuvinte ;
O2- sa completeze vecinii
numerelor date;
O3- sa ordoneze crescator
numerele date;
O4- sa compare perechile de
numere, folosind corect semnele: <, >, =;
O5-să efectueze operațiile de
adunare și scădere fara si cu trecere peste ordin cu numere naturale de la 0 la
100;
O6- sa calculeze respectând
terminologia matematică;
O7- să rezolve corect
probleme respectând etapele acestora;
O8- să coloreze figurile geometrice
conform cerinței;
O9- să completeze
propozitiile lacunare privind masurarea timpului;
DESCRIPTORI DE
PERFORMANŢĂ
|
FOARTE BINE
|
BINE
|
SUFICIENT
|
I1
|
Realizează
corect asocierea numerelor, 9 situații
|
Realizează
corect asocierea numerelor, 7-8 situații
|
Realizează
corect asocierea numerelor, 4-5 situații
|
I2
|
Scrie
vecinii celor 6 numere
|
Scrie
vecinii a 4-5 numere
|
Scrie
vecinii a 3 numere
|
I3
|
Ordonează corect 6-7 numere
|
Ordonează corect 4-5 numere
|
Ordonează corect 3 numere
|
I4
|
Compară corect 5 perechi
de numere;
|
Compară corect 3-4 perechi
de numere;
|
Compară corect 2 perechi
de numere;
|
I5
|
Calculează corect 8
exerciţii
|
Calculează corect 6-7
exerciţii
|
Calculează corect 4-5
exerciţii
|
I6
|
Aplică corect terminologia
matematică;
|
Aplică terminologia matematică pentru 3 operaţii;
|
Aplică terminologia matematică pentru 2 operaţii;
|
I7
|
Rezolvă
corect cele 2 probleme;
|
Scrie
operatiile corespunzatoare, dar greseste partial rezultatul;
|
Rezolvă corect o problemă;
|
I8
|
Colorează corect figurile
date – 4 situaţii
|
Colorează corect figurile
date – 3 situaţii
|
Colorează corect figurile
date – 2 situaţii
|
I9
|
Completeaza 4 propozitii lacunare.
|
Completeaza 3 propozitii lacunare.
|
Completeaza 2 propozitii lacunare.
|
CENTRALIZAREA
REZULTATELOR PE CLASĂ :
Nr.crt.
|
|
Numele și
prenumele
|
Calificative
|
|||
FB
|
B
|
S
|
I
|
|||
1.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
|
|
14.
|
|
|
|
|
|
|
15.
|
|
|
|
|
|
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Nu se înjura şi nu se face spam
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.