Evaluare inițială, clasa a II-a, Matematică și explorarea mediului

 Redau un model de evaluare inițială,  la disciplina MEM, pe care l-am realizat inspirându-mă din mai multe testări. Sper să folosească cuiva.


Numele………………….........                                                                                Data..................................

EVALUARE INITIALĂ
Matematicǎ si explorarea mediului
CLASA a II-a


    1. Realizează corespondenţa :

    cincizeci şi şase         treizeci şi şapte          optsprezece       zero        douăzeci şi şapte


          0         37          18           55             43             42          27           56           88                    


      patruzeci şi trei              cincizeci şi cinci            optzeci şi opt       patruzeci şi doi         


   2. Scrie vecinii numerelor :
            _____  11  _____                  _____ 69  ______               ______  31  ______

            _____  78 ______                 _____ 80  ______               ______  99 ______  
              
   3.Ordoneazǎ crescǎtor numerele: 13,  28,  96,  73,  58,  9,  52.



                                                                                               
    4.Compară următoarele perechi de numere, folosind semnele :  < ;  > ;  = 
      
18_____19               67____76                 24____27             13____33              55____ 55               

   5. Calculează:
20 + 40 = ___                     13 – 8 = ___                        19 + 32 - 26 = _______________________
32 + 26 = ___                     9  +  4 = ___                        82 - 64 + 18 = _______________________
87 -  15 = ___                    14 + 27 = ___
    ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
     6. Rezolvă conform cerinţei:    
     
a)      Măriţi cu 24 numărul 45;
_____________________
b)      Care este suma numerelor 67 şi 13?
_____________________________
c)      Micşoraţi cu 41 pe  79;
_____________________
d)     Află diferenţa numerelor 94 şi 68.
___________________________
     
   





 
  
   7.  Rezolvă următoarele probleme:

a. Rilă avea 73 de morcovi. A mâncat 44 dintre ei. Câţi morcovi mai are ?

____________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________
b. Cloşca a scos 23 pui, iar 14 ouă stau să ciocnească . Câţi pui va avea cloşca?
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  8.  Colorează cu maro pătratul, cu albastru cercul, cu verde triunghiul şi cu galben dreptunghiul .


 



 

 
 9. Completează spaţiile punctuate:

Sǎptǎmâna are  ……. zile. 
După  miercuri  urmează................................... , iar înainte de sâmbătă  e....................
Anul are …… luni.        
Lunile anotimpului toamna sunt:.............................................................................



















OBIECTIVE URMARITE:
                   O1- sa asocieze corect numărul cu scrierea acestora în cuvinte ;
                   O2- sa completeze vecinii numerelor date;
                   O3- sa ordoneze crescator numerele date;
                   O4- sa compare perechile de numere, folosind corect semnele: <, >, =;
                   O5-să efectueze operațiile de adunare și scădere fara si cu trecere peste ordin cu numere naturale de la 0 la 100;
                   O6- sa calculeze respectând terminologia matematică;
                   O7- să rezolve corect probleme respectând etapele acestora;
                   O8- să coloreze figurile geometrice conform cerinței;
                   O9- să completeze propozitiile lacunare privind masurarea timpului;
                   



              DESCRIPTORI  DE  PERFORMANŢĂ


FOARTE BINE
BINE
SUFICIENT
I1
Realizează corect asocierea numerelor, 9 situații
Realizează corect asocierea numerelor, 7-8 situații
Realizează corect asocierea numerelor, 4-5 situații
I2
Scrie vecinii celor 6 numere
Scrie vecinii a 4-5 numere
Scrie vecinii a 3 numere
I3
Ordonează corect  6-7 numere
Ordonează corect  4-5 numere
Ordonează corect  3 numere
I4
Compară corect 5 perechi de   numere;
Compară corect 3-4 perechi de   numere;
Compară corect 2 perechi de   numere;
I5
Calculează corect 8 exerciţii
Calculează corect 6-7 exerciţii
Calculează corect 4-5 exerciţii
I6
Aplică corect terminologia matematică;
Aplică  terminologia matematică  pentru 3 operaţii;
Aplică  terminologia matematică  pentru 2 operaţii;
I7
Rezolvă corect cele 2 probleme;
Scrie operatiile corespunzatoare, dar greseste partial rezultatul;
 Rezolvă corect o problemă;
I8
Colorează corect figurile date – 4 situaţii
Colorează corect figurile date – 3 situaţii
Colorează corect figurile date – 2 situaţii
I9
Completeaza 4 propozitii lacunare.
Completeaza 3 propozitii lacunare.
Completeaza 2 propozitii lacunare.





CENTRALIZAREA REZULTATELOR PE CLASĂ :                                                                                                                                                                                                 

Nr.crt.


Numele și prenumele
Calificative
FB
B
S
I
1.






2.






3.






4.






5.






6.






7.






8.






9.






10.






11.






12.






13.






14.






15.








    























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.