Tu, bun samaritean...



Din zările terestre priveam nemărginirea,   
Te căutam prin clipe în fiecare an,   
Astăzi te simt pe unde, cum îmi respiri iubirea   
Şi cum, încet, m-adulmeci tu, bun Samaritean!   
  
La pieptul tău durerea singurătăţii mele   
O strângi solemn, cu grijă, să nu rămână strop,   
Ca să-mi umbrească ochii de lacrimile grele,   
Sub adâncimi de stâncă m-ajuţi să le îngrop.  
  
În murmurul iubirii mă legeni peste lume,   
Cu fina-ţi respirare mă-nvălui ca-ntr-un joc,   
În marea veşniciei arunci tristeţea-n spume   
Şi strigi către înalturi că eşti al meu soroc.   
  
Eu mă cuprind de taina divinei tale inimi   
Şi mă-nfăşor cu stele ce-ţi strălucesc în ochi,   
Lumina-n mine râde şi se prelinge-n juru-mi   
Când îmi descânţi de dor, ca de-un adânc deochi.   
  
Te-ai întrupat din visuri - fruct dulce al dorinţei -   
Din ochiul de jăratic ascuns în gândul meu,   
Descătuşat aievea din braţele căinţei,   
Samariteanule, eşti al meu Dumnezeu!   
  
Cornelia Vîju   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.