Întotdeauna ceva frumos...


...aşteaptă să ne umple viaţa. Chiar dacă nu-l putem vedea din cauza lacrimilor, el este acolo şi-aşteaptă să ne pătrundă în suflet şi să picure armonia... 
   Ai cumva o aripă frântă? Nu te-ngrijora! Speranţa şi credinţa o vor vindeca, iar tu îţi vei relua zborul către vise... 
   Deunăzi, la ora de educaţie plastică, am primit ca temă să desenăm un vis, un vis pe care chiar l-am avut în timpul somnului. Eu am ales să desenez un copac cu stele, considerând că-n fiecare steluţă stă un vis, ce-aşteaptă să fie cules aici, pe pământ. Am aşezat alături de acel copac al viselor un coşuleţ în care culesesem câteva stele şi, am explicat colegilor şi doamnei profesor, că steluţele din coş erau vise deja împlinite, pe care Universul m-a ajutat să le culeg până azi... 
  Şi totuşi... copacul din desen, era încărcat de stele... pe care mi-am propus să le culeg în fiecare zi. Chiar dacă mai cad uneori de pe scară, nu voi conteni să culeg,
adesea câte o stea ajunsă la maturitate... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.