Omagiu învățătoarei mele.... Caliopia Constantin, 20 iunie 2014, Movila Miresii, Brăila

   


    Vă mulțumesc pentru că ați fost prezentă în viața mea cândva...că sunteți în prezent....și cu siguranță, în viitor!

        Mi-ar plăcea să vă știu mulțumită de faptul că eu, o fostă micuță elevă, de undeva dintr-un sat de țară, Movila Miresii, am avut curajul să pășesc pe urmele dumneavoastră. Chiar dacă după mulți ani....Niciodată nu-i târziu pentru un nou început, îmi spuneați cândva .
       Gândul meu de recunoștință vă va însoți mereu.
                                                                 Cu drag,
eleva dumneavoastră, Cornelia Spiță (Vîju)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.