Cartea, prietena mea...

       

           Pentru că iubim cărțile și ne place să citim, ne-am decis să facem o vizită la biblioteca din școala noastră. Însoțiți de doamnele noastre învățătoare, noi, elevii claselor a II-a, am dovedit că știm cum să ne comportăm pe stradă, că știm pe unde trebuie să traversăm și că drumul spre o destinație atât minunată cum este biblioteca, poate fi plin de lumină.

       Deși suntem mici, știm, cărțile sunt o comoară de învățături de aceea am încercat să creăm propriile noastre volume. Am învățat cum se face o carte,  care sunt componentele acesteia și cât de mult ne vorbesc cuvintele-furnici. 
                                                                                           ,,Ca ochii din cap o păzesc și mi-e dragă” (G. Vieru)




















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.