Doamne!



- Doamne, vreau să vin la Tine,
Să cunosc al Tău Eden!
Dar păcatu-n lanț mă ține
Cu ispitele mă-ndemn...

Doamne, vreau să-ți ating rana!
Locul care-a sângerat
Când te-am răstignit, Mărite,
Iar Tu ne-ai răscumpărat.

Doamne, să renunț la toate
Câte-n lume am dobândit,
Este greu, nu pot răzbate
Printre câte am zidit.


Și să cad îngenunchiată
Înaintea Ta de-acum,
Mi se pare dintr-odată
Că m-abat din al meu drum.

- Toate sunt vremelnicie
Fiica mea și de socoți
Viața întru veșnicie,
Doar cu mine s-o ai, poți!

Du-te dar și lasă-ți lumea,
Strângeți avere în cer,
Eu te-aștept în rugăciunea
Inimii, ca un străjer...

Cornelia Vîju

grafica: Georgiana Vîju

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.