Wow! Şeful şi-a cerut scuze!!!

   Vă povesteam că  zilele trecute mă contrazisesem cu al meu  şef, în legătură cu aptitudinile unui clarvăzător , pe care el  le considera ca fiind aceleaşi precum ,,calităţile" unui ghicitor... în cafea... În urma acestei contraziceri mă alesesem cu un atribut nu tocmai ideal, acela de ,,ţaţă" ceea ce ne forţase să scoatem din teaca cuvintelor săbiile pregătite să sfâşie...    
  Dar iată că astăzi a sosit şi clipa SCUZELOR mult aşteptate.
Incredibil! Alături de cea mai gustoasă cafea pe care am băut-o în viaţa mea....pentru că, de! venea din partea şefului, pe care, de acum înainte îl voi respecta mai mult, pentru că mi-a demonstrat că-şi poate învinge orgoliul şi este capabil să ceară scuze atunci când greşeşte... Mulţumesc şefu'! Sunteţi un prieten adevărat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.