Se spune că avem prietenii pe care ni-i alegem...

Oare, chiar sunt o ,,needucată"?

Astăzi am descoperit că iar am pierdut un prieten...
I-am trimis o scrisoare în care îi explicam câte ceva (într-un e-mail, desigur).
Mi-a răspuns că refuză să citească acea scrisoare şi că... a şters-o. Reacţia mea a fost de genul: ,,- Hei, dar de ce eşti laş? Oare, de ce te temi?"
După părerea mea, consider că atunci când cineva ne trimite un mesaj ori o scrisoare electronică, e o chestiune de respect să o deschidem, să o citim, eventual să-i dăm şi un răspuns, chiar dacă conţine veşti bune sau mai puţin bune. Însă, prietenul acesta al meu a fost de altă părere, de aceea am avut proasta inspiraţie să-l numesc ,,laş".
Şi iată cum m-am ales cu atributul de ,,needucată"...

Oare, aşa s-ar traduce gestul meu? Sau atitudinea lui a fost una de... needucat?
Şi iată cum mi-am mai descoperit eu valoarea unui prieten, pe care, recunosc, îl credeam ,,un elegant"!
Hei, asta-i viaţa! Unii prieteni aleg să plece de lângă noi şi trebuie lăsaţi s-o facă, alţii ne vor bate la uşa inimii şi trebuie să-i primim... nimic nu e static, totul se schimbă...

Un comentariu:

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.