Alegerea...

    ,,Doua seminte stateau intr-o toamna alaturi, in pamantul fertil. Prima samanta a spus: Vreau sa cresc! Vreau sa-mi infig radacinile adanc in pamant si sa incoltesc scotandu-mi mladitele la suprafata… Vreau sa-mi inalt mugurii ca niste stindarde care vestesc venirea primaverii… Vreau sa simt cum soarele imi incalzeste si lumineaza chipul si cum roua diminetii imi binecuvanteaza petalele! Si a crescut. Cealalta samanta a zis si ea: Ce soarta mai am si eu! Mi-e teama. Daca imi infig radacinile adanc in pamant, nu stiu de ce voi da, caci acolo este intuneric. Daca imi fac drum prin pamantul aspru de sus, mladitele mele delicate ar putea sa se rupa… Daca imi deschid mugurii, vreun melc ar putea incerca sa ii manance.
Daca incerc sa infloresc, vreun copil ar putea sa ma smulga din pamant. Nu, mai bine astept pana voi fi in siguranta. Si a asteptat. O gaina care scurma pamantul la inceputul primaverii cautand hrana a gasit samanta care se afla in asteptare si pe data a mancat-o."



Morala: Nu fi precum sămânţa care aşteaptă...ci  lasă-te surprins de viaţă! Fă ceea ce simţi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.