Abraham Lincoln

Poți să păcălești câțiva oameni tot timpul și toți oamenii o perioadă, dar nu poți să păcălești toți oamenii tot timpul.


Libertatea nu este dreptul de a face ceea ce vrem, ci ceea ce se cuvine.


Un prieten este cineva care are aceeași dușmani ca și tine.


Caracterul este precum un copac, iar reputația precum umbra lui. Umbra este ceea ce credem despre el, dar copacul este cel adevărat.


În definitiv, nu anii din viața ta sunt cei care contează, ci viața din anii tăi.


Adevărul este în principiu cea mai bună soluție împotriva calomniei.



Piciorul mi-a alunecat și în cădere l-a atins pe celălalt. M-am redresat și mi-am zis: am alunecat doar, nu am căzut!(când a pierdut alegerile anticipate)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se înjura şi nu se face spam

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.